Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forretningsplan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil gerne lave en rigtig god forretningsplan for at tiltrække investorer. Jeg har hentet skabelonerne fra virk, men synes de er lidt skrabede. Hvis jeg gerne vil hyre en person jeg kan sidde sammen med og arbejde på forretningsplanen, hvem kan I så anbefale?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler i høj grad om at forstå din forretning, så du må nok skrive en lille smule om dette først. I udgangspunktet er jeg frisk, hvis ikke dit kerneområde ligger alt for langt fra min sparsomme viden. Du ringer/skriver bare, det koster ikke noget :-D

Tilmeldt 24. Oct 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

You wanna know what business you need to get start. Before knowing it just go through some websites which does online business. you may find many online business nowadays because most people love to buy or sell something online. They don't wanna get out and buy or sell the products. Nowadays Everyone wants everything to be done within a smartphone.

Or, you can start a website like Amazon or Ebay or something where you can get many vendors to list their products on your website. Whenever a customer buys or whenever a vendor sells a product you may get the commission for their transaction but here the platform will be yours. This business is also very much possible with a mobile app.

There is a lot more business you can start with your own idea but what ever business plan you have you got to do it online because online is the only chance you could reach more people.

To start any online business you may first need the script for the particular business to get live. Those script are must be done with your own business plan and upon your wish. This may make you think where to get those script for your business right?

Never Worry because there is this web and app development company named "Appkodes" which builds the best Script for whatever the business requirement you need and they provide end to end support for the web and app script.Just google it "appkodes" learn more product details.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mener ikke at forretningsplan skabelonerne på Virk er dårlige. De er lige til at gå til og så er det op til dig at beskrive din virksomhed så overbevisende som muligt.

Investorer og bankfolk er ikke så vilde med avancerede skabeloner, da indholdet oft bliver til varm luft. Følg skabelonen til forretningsplanen og forklar dig så konkret som muligt, det holder finansieringsfolk og de fleste andre sig af.

Mvh Mogens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)