Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil et reklamebureau kunne bruge mig??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er en ung fyr på 24, som brænder for at komme ud og arbejde med reklamer. 
Kreativiteten føler jeg er i top, og jeg er klar på nye udfordringer, MEN der er bare et problem.

Jeg har ingen studentereksamen, er uddannet cykelmekaniker og har efter uddannelsen brugt nogle år i entreprenørbranchen. Det sidste års tid har jeg brugt på at læse enkeltfag op for at kunne komme ind på markedsføringsøkonomuddannelsen, som jeg er kommet ind på nu. Uddannelsen er behandler dog kun det analytiske og ikke det kreative, hvilket gør jeg føler jeg arbejder i en forkert retning. Det var altså en kæmpe fejl at søge ind på den uddannelse.

Af enkeltfag læste jeg og fik karakterende:

Dansk A 10

Engelsk B 12

Virksomhedøkonomi B 10

Samfundsfag C 7

Hvor realistisk tror i det er at et reklamebureau vil tage en fyr ind som mig, og lære mig op som en slags mesterlærer?
Overvejer at lave en "good will hunting" og læse en masse imens jeg passer et deltidsjob, for at gøre mig mere attraktiv, men den selvlærte vej realistisk?

Håber i kan hjælpe!

Lasse

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Mørch Jensen:
Hvor realistisk tror i det er at et reklamebureau vil tage en fyr ind som mig, og lære mig op som en slags mesterlærer?
Overvejer at lave en "good will hunting" og læse en masse imens jeg passer et deltidsjob, for at gøre mig mere attraktiv, men den selvlærte vej realistisk?

Det er sgu svært at sige. Du kan jo prøve at kontakte dem alle sammen. Det værste, der kan ske, er, at de takker nej. Big Smile

Jeg synes, at det er en god idé, at du begynder at suge til dig i din fritid. I dag er der rigtig mange muligheder for selv at skabe indhold, så du kunne også prøve at henvende dig til nogle mindre virksomheder og lave noget for dem. Du kan f.eks. sige til dem, at du laver reklamevideoer til Facebook osv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)