Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke virksomheder er billige at starte og er begyndervenlige

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

De sidste par år, er drømmen om at blive selvstændig iværksætter vokset gevaldigt. Jeg har gennem tiden fået en del idéer til virksomheder, jeg kan starte. Både innovererende idéer, men lige så meget bare idéer til webshops osv. Jeg når dog hurtigt at skyde idéerne ned igen, da det enten kræver alt for stort startskapital, eller hvis jeg bare mener, at idéen er 'for kedelig' eller for svær at udføre som førstegangs iværksætter. Da jeg er minus kreativ, får jeg nemlig aldrig nogle wauw-idéer, kun de kedelige idéer, hvor der ofte findes mange tilsvarende virksomheder. Jeg er ikke ude efter, at fiske jeres andres idéer, men har dog et spørgsmål.

Hvilke virksomheder kan man starte, som...:

- kræver lille startskapital

- har en forholdsvis lav risiko for at 'fucke up' / gå konkurs

- er begynder-venligt

Hvis man googler, kommer der ikke lige de foreslag op, som jeg har brug for. Kunne derfor være fedt, at høre jeres idéer. Kunne f.eks godt tænke mig at starte en webshop, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg kan sælge, som ikke kræver det helt store startskapital. Mht. hvad min definition på et højt startskapital er, så mener jeg, alt under 100.000, dog helst nærmere de 50.000.

Jeg er ikke ude efter noget, jeg nødvendigvis får kæmpe overskud på. For mig handler det primært om at prøve nogle ting af, se hvad der virker og få en masse erfaring. Da jeg lige nu er i gang med uddannelse, skal det også være noget, jeg kan starte op med stille og roligt ved siden af min uddannelse. Skype-Smile

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet dropshipping? kræver ikke meget i startskapital :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne sælge forskellige ydelser til ensomme kvinder.

Det risikofrit og måske vil du nyde dit job.

Så kan du vel tjene uden at starte med det store.

Måske en lille website med hosting (360kr om året) hvor du fortæller om dine ydelse og så tilmeld dig MobilePay business/myshop

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at Skygge Manden har masse erfaring med det og kan nok hjælpe dig.

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overvejet dropshipping, ja.

Men det betyder vel så, at der går lang tid mellem kunden placerer sin ordre, til vedkommende rent fysisk har sin vare?

Hvis dette er korrekt forstået, vil der så overhovedet være kunder, hvis man som kunde skal vente mange dage på sin vare?

Derudover tænker jeg på, hvorvidt diverse leverandører er med på det? I min opfattelse, skal der bestilles vare i en større mængde, for at få varende til indkøbspris?

Eller det er måske kun grossister man kan arrangere dette med? I så fald, hvordan finder jeg grossister?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping anses af nogen som løsningen på alt men sandt at sige har du ret i dine synspunkter og du skal være rigtig stor shop for at leve af det http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

Du skal heller ikke bare vælge noget fordi andre siger det men fordi du selv ved noget om området og kan drive det godt https://johnhannover.blogspot.dk/2017/05/bliv-ivrkstter-med-kvalitet.html 

Hvad firmafom angår, så er personlig virksomhed som enkeltmands enklest og billigst og med mulighed for at fradrag evt underskud i starten i anden personlig indkomst, hvor selskaber er lidt dyrere, mere komplicerede men mindre risiko 

god vind med overvejelserne 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)