Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorering på instagram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er virkelig i krise :D 
Jeg har en hjemmeside med tøj til kvinder (www.dresstoimpress.dk)

Jeg kunne så godt tænke mig, at fokusere på promovering på instagram, men jeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg skal få flere følgere på instagram! jeg har før kontaktet bloggere, som har lagt billeder ud af tøjet, lavet giveaways mm. 
Men de tager jo sateme 2,5K pr opslag, og det synes jeg er ALT for dyrt !

Så andre ideer til at få følgere på instagram? 

TAK på forhånd !!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile

Tillad mig at være lidt fræk. Er dit mål at få flere følgere? Eller er dit mål at sælge mere gennem InstaGram?

Jeg tror, det er nummer to. Og derfor bør du overveje dine valgmuligheder. Markedsføring koster (næsten) altid penge. Laver du godt indhold og poster gode billeder, vil du generisk vokse din følgerskare. Du kan ydermere - gennem FB-business manager - lave InstaGram-annoncer. Også en mulighed. 

Grundlæggende er din præmis blot svær at svare på grundet dens abstrakthed. 

Der er den "lunkne" med at følge folk i din målgruppe og håbe på, de følger dig tilbage. Tænk dog over hvilket billede, det udsender af din virksomhed (hvorfor jeg skriver det med kursiv). 

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo begge dele, hvis man kan sige det. At få flere følgere, derved komme ud til flere mennesker og så sælge mere! For tror virkelig, at instagram er et super godt redskab, hvis man kan finde ud af at bruge det rigtigt! Stick out tongue

Men jeg ved ikke..... 
Jeg har forsøgt at lave giveaways over instagram - her vil jeg jo selvfølgelig gerne betale lidt, så denne instagram kommer ud til flere mennesker - men når jeg "promoverer" billedet, kommer den ikke ud til nogen som helst. Den står bare som "leveret til 0 mennesker" og eg aner ikke, hvad søren jeg gør galt Sad

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo altid booste en insta post eller insta konkurrence, dvs. udenom bloggere. Uden at kende til tidl resultater (blogger oplæg), så bør du selv kunne komme langt for f.eks. 1000 kr annoncering. Men det har du måske allerede testet?

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen det er som om, at mine posts ikke kan boostes. De kommer ikke ud til nogen mennesker, når jeg går ind og ser på "vis resultater". Ved ikke havd der er galt :( 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)