Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate med erotiske annoncer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Lauras Univers Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der andre affiliate programmer med erotiske annoncer end partnerads? Jeg er vældig tilfreds med partnerads, men jeg kunne godt bruge et større udvalg.

Ofte skal man oprette bruger for at finde ud af at de slet ikke tilbyder erotiske annoncer.

På forhånd, tak for hjælpen.

Kh. Laura

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laura

Har du prøvet juicyads.com? - de har emnet i fokus :) og lader til at være en af de store i nichen.
Har dog ikke selv prøvet dem, men håber at det kan bruges...

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvalget i den kategori er ellers pænt stort hos partner-ads. Smile

Jeg kan ikke give dig konkrete svar, men måske kan du selv søge på disse netværkhttp://affiliatenetvaerk.dk/ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laura

Hvis erotiske annoncer passer til dit indhold, så har vi muligvis også produkter (potensmidler) som kunne være relevante for dine besøgende. Vi kan findes på Partner-Ads under Sundhed og personlig pleje som Treated.com Danmark (linket burde tage dig direkte til kategorien, hvis du er logget ind som partner).

Kontakt mig gerne på anders@treated.com hvis du vil snakke lidt først, har spørgsmål, behov for bannere eller andet vi kan hjæpe dig som affiliate med.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Lauras Univers Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for jeres forslag! Det var netop hvad jeg søgte! Big SmileYes

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Lauras Univers Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt ikke utænkeligt! Jeg har i særdeleshed mange salg via min blog efter jeg har været i ekstra bladet og søger derfor nogle nye "friske" muligheder. Jeg finder jer derinde :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)