Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny opstartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej derude! Jeg går og leger med tanken om at starte en webshoppen op, men jeg mangler lidt nogle leverandør, som jo er det vigtigste at ha for man overhoved kan komme igang! men jeg syntes det er ret svært at finde nogle, især fordi jeg gerne vil ha nogle fra udlandet, da jeg godt kunne tænke mig noget lidt anderledes tøj end det vi altid ser i Danmark, men det selvfølgelig stadig er in. Men jeg har heller ikke 200.000-300.000 til at købe for, håbede lidt man kunne finde nogle, og man så fik lov at betale, når man havde sloft nogle vare. Håber der er nogle som man hjælpe herinde🙏🏻

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej juliececilia

Hvis du vil prøve kræfter med en webshop, men vil undgå store udgifter til varelager, så tjek begreberne dropshipping og 3PL ud. På den måde har du ikke selv et lager, men sender ordren videre, når du har kunder.

De forskellige muligheder for at undgå eget varelager har deres fordele og ulemper... så sæt dig nærmere ind i dem før du evt. vælger at gå videre med en af de muligheder...

Håber at det kan bruges. :)

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det! det vil jeg helt sikkert kigge på :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Karlberg:
men vil undgå store udgifter til varelager, så tjek begreberne dropshipping og 3PL

Det gider jo ligesom ikke nogen mening af med dropshipping, Hos langt de fleste bands skal man bestille vare flere måneder før levering, da produktionen først sker efter bestilling. 

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det fandt jeg godt ud af.. at du også fraråder hvis det er tøj..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

juliececilia:
Nej det fandt jeg godt ud af.. at du også fraråder hvis det er tøj..

Hvad mener du med det du skriver?

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

At da jeg læste om dropshipping. Frarådet de det også hvis det var tøj?
Ligesom du selv siger + det bliver noget rod, hvis kunden skal ha byttet sin vare :-)

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle også ha stået de* istedet for dig, det var en stavefejl :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)