Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook tagging af virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg har brug for jeres hjælp (igen) :-)

Jeg er i tvivl om, om jeg har oprettet min virksomhedsprofil på Facebook korrekt? Min virksomhed kan ikke tagges af andre? Hmmm.. Min konklusion er, at jeg enten har oprettet den forkert, eller at der er en indstilling jeg skal have pillet ved, og som jeg ikke kan finde. 

Kan én af jer hjælpe?

De bedste hilsner Kristina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

For at tagge en en fanpage/virksomhedsprofil på Facebook skal der først indsættes "@" derefter navnet på siden :)

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Mange har samme problem som dig - https://www.facebook.com/business/help/community/question/?id=10154674471389485

En giver denne teori til løsning: "Hey everyone! Just figured out the answer - shoutout to FB for being USELESS :/...it has to do with the the company "category" you chose. FB only allows certain industries to be tagged. I was originally listed as a Magazine company, when I changed it to a Fashion Company - my tags worked again! Just go to your biz page, click "Edit Page Info" and I guess play around with a category until one works...smh!"

Selvom Facebook burde have styr på sagerne, er der desværre ofte bugs på siden. Så sent som i forrige uge kunne man i en periode ikke invitere admins til sin firmaside - det var meget frustrerende! :)

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)