Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har 100cpt vilje, men mangler samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hejsa derude

 
Jeg er en frisk pige på 25 som er født i Århus,har forældre fra Tyrkiet. Jeg er fyldt med energi og lyst til at blive selvstænding og arbejde for at tjene gode penge.
Sidder der nogle herude som kunne bruge en seriøs partner. Jeg er god til at snakke:0)
 
Jeg er 100pct seriøs, har været på SU hele tiden og ahr derfor brug for at blive til noget selvstændig nu...Vækker dette interesse, må du MEGET gerne maile til mig privat på
Latinsungirl@hotmail.com   så kan vi snakke mere omkring det.
 
Jeg aflsuttede HHX i 2001, siden da har ejg lavet lidt af hvert.:Gjort rent, arbejdet i post Danmark og været på guideskole, Derefter arbejdede jeg som guide i Tyrkiet...
 
Mit mål med mit liv er at gøre andre glade.
 
Evt. hvis der er nogle der er klar på at opfinde noget inde for sundhed elelr en ny aktivitet eller fedme, eller et konsultent firma??jeg ar ikke inde i det deerfor søger jeg en partner
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig lyder det som om, du mangler afklaring af dine mål.

Det er meget fint, at du har fart på og godt kan lide at snakke og hjælpe. Hvis du skal være selvstændig, er det også nødvendigt, at du har viljen til at tjene penge på dine ydelser, og at du er forbandet dygtig. Hvis du skal drive en konsulentvirksomhed, er det nødvendigt at skaffe dig ekspertviden på ét eller flere felter - ellers vil folk simpelt hen ikke betale for dine ydelser. Du skal kunne demonstrere, at du ved noget, som de ikke kan sige sig selv. Det demonstrerer du bedst gennem referencer til resultater.
 
Du er to-kulturel - måske kan du udnytte det? Måske har du kontakter i Tyrkiet, som du kan formidle i Danmark - og omvendt?
 
Jeg tror desværre ikke, du finder en forretningspartner med dette indlæg. Der er brug for noget langt mere konkret.
 
Venlig hilsen
 
Hans
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)