Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med DanPay

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i dag haft besøg af en sælger fra DanPay www.dan-pay.dk mht en indløseraftale i vores to butikker.

Han har regnet sig frem til at vi kan spare omkring kr. 15.000 i gebyrer årligt ved at skifte fra Teller til dem. Det lyder jo meget godt.

Er der nogen her der har erfaring med dem?

Mvh

Robert / Klitmøller Collective

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender dem ikke  og jeg ville aldrig indgå aftale med en batalingsløsning som ikke have revisor på deres regnskab som udgangspunkt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Kender dem ikke  og jeg ville aldrig indgå aftale med en batalingsløsning som ikke have revisor på deres regnskab som udgangspunkt

vh John H

Yes

Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert 

Vi bruger DanPay's løsning i dag. Det er ikke DanPay der står for selve indløsningsaftalen. De videreformidler blot dig som kunde via en af deres allerede eksisterende aftaler. 

Vi fik en aftale via DanPay til Elavon

Den sparede vi rigtigt mange penge på i forhold til vores gamle aftaler hos Bambora og hos Teller.

Vi driver tre restauranter med mange turister og vi sparer årligt mindst 20.000 kr. pr restaurant hvis det i det hele taget kan gøre det. Vi har desuden været i kontakt med deres kundeservice et par gange og det kan sagtens anbefales. De svarer med det samme og hjalp os begge gange uden tøven - den ene gang endda en lørdag. Jeg ved flere af mine kollegaer her i det nordjyske bruger dem også. De oprettede endda dankortaftale for os på vores nyåbnede spisested tilbage i foråret - de har adgang til at oprette både dankortaftaler og internationale kort via Nets/Teller, Elavon og Bambora ved jeg.  

Så vi kan sagtens anbefale at bruge virksomheden - det er som sagt ikke dem der har noget med jeres omsætning at gøre. Den går stadig via en indløserbank. Deres priser er blot ikke til at tage fejl af. Vi ligger eksempelvis på et godt stykke under 1% på udenlandske kortgebyr ;-) Det er lidt noget andet end Teller :-) 

Mvh. Bjarne P.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)