Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP nogle kunder kan ikke komme på min side efter nyt SSL certifikat

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Efter at jeg fik et SSL certifikat forrige uge, har flere henvendt sig og sagt at de ikke kan komme på siden. Det lader til at det er samsung/android brugere den er galt med. De får enten en blank side (hvis de prøver via facebook) eller en besked om at der er problemer med sikkerhedscertifikatet på siden. Jeg har forsøgt at spørge min shop udbyder, som har testet uden at finde nogen fejl. 

Jeg troede først at det blot var linket på facebook fordi opslaget var lagt op før certifikatet kom på, men selvom at jeg sender dem et nyt link virker det ikke. 

I google search console har jeg netop slettet website med http (altså uden s), men aner ikke om det gør nogen forskel. 

Nogen der har oplevet dette før og måske har en løsning? :-)

Mvh. Nanna 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bixi:

Hej, 

Efter at jeg fik et SSL certifikat forrige uge, har flere henvendt sig og sagt at de ikke kan komme på siden. Det lader til at det er samsung/android brugere den er galt med. De får enten en blank side (hvis de prøver via facebook) eller en besked om at der er problemer med sikkerhedscertifikatet på siden. Jeg har forsøgt at spørge min shop udbyder, som har testet uden at finde nogen fejl. 

Mvh. Nanna 

Hej

Hvis du skriver hvilket domænenavn du har problemet med kan vi kigge på det, er sikkert noget simplet.

Mvh WebHosting A/S

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke allerede kender det, så kan Facebooks Sharing Debugger måske være behjælpelig her. Om ikke andet kan du trykke "Scrape again" for at opdatere den udgave af din side som har indekseret (og se eventuelle fejl der måtte være på din side).

Husk dog på at bare fordi Facebook synes du mangler nogle tags, så er der ikke nødvendigvis noget galt med din side.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kendte jeg ikke - det vil jeg prøve. Mange tak :-)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 10
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du selv installeret certifikatet eller har din udbyder stået for det? 

En lynhurtig søgning viser, at du har nogle problemer med certifikatet: 

https://www.sslshopper.com/ssl-checker.html?hostname=frkwurtz.dk 

Jeg har forresten ingen problemer ved at tilgå siden fra min telefon; Oneplus 3, Android, Chrome. 

Vh
Jacob

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Det er min udbyder - jeg må erkende at det ikke er et område som jeg har kendskab til :-)

1000 Tak for linket, jeg vil se nærmere på det!

Mvh. Nanna

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 10
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bixi:

Hej Jacob,

Det er min udbyder - jeg må erkende at det ikke er et område som jeg har kendskab til :-)

1000 Tak for linket, jeg vil se nærmere på det!

Mvh. Nanna

Selv tak! Jeg ville tage fat i min udbyder igen, hvis jeg var dig. Det ser ud til, at det ikke er sat helt rigtigt op. 

Jeg håber i får det løst! 

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har straks sendt dem en mail, og har en forventing om at de får det løst hurtigst muligt! :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Apr 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det passe du har skiftet certifikat leverandør ? Det ser ud som om der mangler elle er en forkert certifikat kæde.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)