Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP nogle kunder kan ikke komme på min side efter nyt SSL certifikat

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg har for nyligt fået installeret et SSL certifikat, som jeg ikke havde før - der må være gået noget galt i processen.
Skal være ærlig og sige at jeg ikke har forstand på det, men overladt det til min udbyder :-) Håber at de kan komme til bunds i det i morgen ud fra de input der er kommet her i dag. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bixi:

Hej Jacob,

Det er min udbyder - jeg må erkende at det ikke er et område som jeg har kendskab til :-)

1000 Tak for linket, jeg vil se nærmere på det!

Mvh. Nanna

Hej

Din udbyder har glemt at installere det man kalder "Intermediate certificate", uden dette vil dit site fejle på ældre typer enheder, som eksempelvis ældre Samsung telefoner, alt din udbyder skal er at implementere dette og det vil derefter virke korrekt.

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-) Efter at jeg skrev til dem med rådene herfra i går, virker det i dag - selvom at de siger at de ikke har rettet/lavet noget... Ved ikke helt hvad jeg skal tænke om det ;-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan man checke om en hjemmeside mangler "Intermediate certificate"?

WebHosting A/S:

Bixi:

Hej Jacob,

Det er min udbyder - jeg må erkende at det ikke er et område som jeg har kendskab til :-)

1000 Tak for linket, jeg vil se nærmere på det!

Mvh. Nanna

Hej

Din udbyder har glemt at installere det man kalder "Intermediate certificate", uden dette vil dit site fejle på ældre typer enheder, som eksempelvis ældre Samsung telefoner, alt din udbyder skal er at implementere dette og det vil derefter virke korrekt.

Mvh WebHosting A/S

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 10
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Hvordan kan man checke om en hjemmeside mangler "Intermediate certificate"?

WebHosting A/S:

Bixi:

Hej Jacob,

Det er min udbyder - jeg må erkende at det ikke er et område som jeg har kendskab til :-)

1000 Tak for linket, jeg vil se nærmere på det!

Mvh. Nanna

Hej

Din udbyder har glemt at installere det man kalder "Intermediate certificate", uden dette vil dit site fejle på ældre typer enheder, som eksempelvis ældre Samsung telefoner, alt din udbyder skal er at implementere dette og det vil derefter virke korrekt.

Mvh WebHosting A/S

Den her side kan bruges til at identificere evt. problemer med dit SSL-certifikat: https://www.sslshopper.com/ssl-checker.html 


Side 2 ud af 2 (15 indlæg)