Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søger lejlighed i København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften, 

Jeg søger en lejlighed i København og ville prøve lykken her på Amino fremfor sider som boligportalen, da jeg håber på at finde en der udover lejligheden også har en virksomhed og som kan se fordelende i at leje ud til en af landets bedste digitale designere. 

Huslejen er ikke et problem, så længe at den matcher lejligheden dvs. at jeg er interesseret i alt fra en lille billig 1-værelses til en stor dyr 4-værelses.

Se et udpluk af mit arbejde

Se min Linkedin profil

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertil

Held & lykke med jagten. Tror det bliver svært at finde herinde.

Nogle gode råd, som måske kan gøre det nemmere for dig at finde et sted at bo. Der er mange på boligpotalen som søger lejeboliger, så det er tæt på umuligt. 

Prøv at kontakte nogle af de ejendomsadministrationshusene. Jeg ved at de helst gerne vil have ordentlige lejere ind udfra et økonomisk og adfærdsmæssigt synspunkt. Hvis du kontakter dem og fortæller lidt om dig selv mv., så kommer du på deres liste over potentielle kommende lejere, så de vil kontakte når der sker opsigelse af lejemål. Nogle af disse steder administrerer hundred af ejendomme i København og sandsynligheden for at finde en igennem dem er væsentlig større end diverse internetsider.

Ellers hold lidt øje med nogle af de bygninger som er ved at være færdiggjort og kontakt firmaet som ejer dem. De skal formentlig udleje dem med det samme.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Mange tak for dit svar, kan du være behjælpelig med et sted hvor jeg kan finde og få et overblik over ejendomsadministrationshusene? 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange prøv at google ejendomsadministrator København. To af de største er Deas og Datea. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

nikokj:
prøv at google ejendomsadministrator København.

Ja hvor svært kan det så lige være ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)