Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! Kan ikke få folk til at handle i min webshop :(

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Mange tak for svar.

Man må sige at jeg er blevet en del klogere, allerede over de sidste 2 timer, efter at jeg oprettede indlægget.

Jeg vidste ikke at man ikke kunne komme frem på søge resultater på dansk. Men det giver jo meget god mening.

Jeg har fravalgt at få alt for meget tekst (i hvert fald på forsiden og under hovedkategorier) , fordi at jeg ville holde siderne overskuelige og minimalistiske.

Men jeg kan godt skrive ekstra tekst under de forskellige underkategorier og under produkterne, ville det hjælpe ?

det kan være at jeg skal overveje at have shoppen oversat, så jeg  både har den på dansk og engelsk :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal have meget tekst på ens side for at søgemaskinerne har noget at læse/spise. Min 300-500 ord pr side om det man sælger.

Korrekt brug af H1,H2, H3

Tag et kik på denne side f.eks https://www.marjoe.dk/shop/frontpage.html  og  https://www.marjoe.dk/shop/vedhaeng-u-kaede-115c1.html  

Der er tekst. Tag et kik rundt på hans side , på hver kategori har han en masse god tekst, lidt øverst og resten under produkterne

Så er der en masse andet som at få links etc. men start med god tekst og på de sprog som du ønsker at sælge til.

Og OM OS siden er noget upersonlig, På med billede af dig/jer , skriv noget mere for at give trykhed.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden skriger af at være en falsk butik.

  1. sprog og pris passer ikke sammen (eng/dan)
  2. ingen SSL/https


+ det der allerede er skrevet
Herudover ville dette hjælpe lidt:

  1. Grade F on Make fewer HTTP requests

    This page has 27 external Javascript scripts. Try combining them into one.
    This page has 23 external stylesheets. Try combining them into one.

  2. Og lidt flere uoptimerede ting

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er super flotSmile

Held og lykke med det og så håber jeg der kommer gang i salgetSmile

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Livsnyder Big Smile

I din branche vil jeg helt klar anbefale at du begynder at bygge et skalerbart setup ift. Facebook Annoncering. David fra Bonzer har skrevet en guide, den kan du finde her: Begynderguide til Facebook Annoncering

Ydermere, så vil jeg også anbefale at du begynder at indsamle e-mail adresser på din side. E-mail marketing er et super stærkt i din branche, og jeg vil næsten gå så langt og sige at det er uundværligtIndifferent

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torbati,

Så lige nærmere på din side, og kan se at du helt mangler den basale optimering. Så ikke underligt at din shop ikke bliver fundet.

Det vigtigste for dig pt., er at du performer bedst muligt i googles(og andre søgemaskiners) organiske søgning, det gør du slet ikke nu. Der er hverken metatags eller sigende sidetitler til nogle at dine undersider, og praktisk talt ingen tekster.

Det må du få på plads, og tjekke at det fungerer som det skal, før du begynder at kaste penge efter SMM og andre former for markedsføring.

/Mads

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Livsnyderen,

At starte en webshop er desværre ikek så lige til og man ikke rigtig forvente at salget vælter ind lige efter man er åbnet. 

Du sælger nogle produkter og dækker et behov som mange andre også dækker, og det vil derfor tage dig tid at få opbygget,
en fast kundeskare.

Du bliver nød til at identificere din kernemålgruppe og møde dem hvor de er. Bliv personlig med dem og skab relevant content for dem og interager med dem. 
Det kræver hårdt arbejde at opbygge en organisk følger skarre, men ikke desto mindre, er det dit bedste håb for at få ordenligt gang i salget, efter min mening.

Er dine instagram likes købte (ingen skam i det) eller er de skabt organisk - i så fald så har du en rimelig stor målgruppe der, der burde kunne skabes salg ud af.

Som en anden også skrev, så få struktureret et annonceringssetup på facebook hvor du fokusere på de meste oplagte målgrupper - retargeting af besøgende, facebook likes, instagram osv. - i stedet for at prøve at gætte dig frem til hvem din gyldne målgruppe er eller blot booste opslag. 

Lav siden på dansk - det kan godt være du har intentioner om at sælge til hele verden en dag, men først og fremmest skal du bruge noget proof of concept og det får du bedst ved at satse på et marked først, og så kan du altid skalere op, hvis det er hvad fremtiden bringer. 

Ja der mangler nogle gængse SEO ting, men for folk at sige at det skal du have styr på først, inden du fokusere på andet, ser jeg uforstående på. 
Hvis du vil arbejde på at få salg lige nu og her - eller i hvert fald så hurtigt som muligt - så er SEO slet ikke der du skal lægge alt dit fokus. 
Jeg ville gerne vide hvad det er for nogle søgeord de mener at du kan kommme op og få en attraktiv placering på, inden for rimelig tid?
SEO indenfor din branche er utroligt konkurrencepræget, og det vil tage utrolig lang tid og en kæmpe indsats at komme til at ligge attraktivt på større søgeord. 
Jeg giver dog ret i at der bør arbejdes med nichesøgeord, samt forbedre SEO tekniske ting der har indflydelse på UX og performance, men mener langt fra at det skal være dit største fokus. :)

- Andreas

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO er nærmest ikke eksisterende

Som andre skriver, er det et must at få 100% styr på det, inden du bruger energi eller penge på andet.

Noget tyder på, at dem der har lavet siden heller ikke har styr på dt, så du skal nok have hjælp til at komme videre, hvis du ikke vil bruge mange, mange, mange timer på selv at lære det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du må ud og finde nogle der har forstand på hvordan laver man laver hjemmesider og jeg ved det er en junglen at finde udad markedet https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fdevionist.com%2F&tab=mobile pagescore mobil er 4 udad 100 og computer 9 god ide at tjekke dem som laver hjemmesider for dig at de har en pagescore tæt ved 100 eller er 100 så ved de hvad de laver ved hastighed optimering som er en meget meget vigtig ting når din er så lav .

virkeligt meget at lave ved seo delen sæt dig lidt mere ind i seo grunddel så man bedre kan gennemskue de gode og dårlige og dem sætter igang kan man lave en lang krav liste eller man kan selv lave meget af det selv , prøv at tjekke dette her seo tool  https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at du har nogle fine billeder, men derudover er jeg ikke begejstret.

Siden bør være på dansk, når du er en dansk virksomhed. Og så tager du i øvrigt ikke dankort.

Du skriver, at dine kunder forstår engelsk, det gør de muligvis også. Men dit eget sprogbrug er på nogle punkter temmelig ubehjælpsomt:

Det hedder ikke earring, men earringS (du skriver ental, men det skal være flertal)

Et andet sted står der, at varen er sold out, men den er 'In the webshop from January 2018', noget der iøvrigt burde være 'availble from....'

Et andet sted står der 'Jaw w/lid, Rose, Glass (2 pcs)' - ved ikke lige hvor kæberne kom ind - du mener garanteret jar, og her mangler der også et S (når der er to, skal det være flertal).

Du skriver også : 'our own workshop in Denmark and abroad.' igen er der ikke skrevet i flertal.

Generelt synes jeg faktisk, at forsøget på at skrive på (ikke særlig godt) gør at siden ikke virker særlig tillidsvækkende.

Så du burde nok overveje din sprogstrategi igen, og i øvrigt få det skrevet på ordentlig engelsk, hvis du vil sælge uden for landets grænser.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)