Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast billig transport kan jeg ikke finde , så jeg har overskud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke kørekort og da mange steder jo ikke har en pole stang , så skal den transporteres ud for mig i de fleste tilfælde kan den normale pris i branchen hvad man får for shows ikke dækkes af hvad pole stang koster at køre ud .

Det billigste fundet er mover.dk de er dog for dyre hvis skal få overskud til at dække slid pole stang og mit shows tøj der tager de for meget ved kørsels mover, så det vil aldrig give overskud ved at bruge dem.

Min x stang Little fylder så lidt kan være i en almindelig bil og de små meget små biler kan den også ligge i hvis man ligger sædet ned så de er ikke noget der fylder meget , den vejre dog lidt over 70 kg .

Jeg undre mig en del over at en kæmpe varevong i millon klassen der bruger meget benzin og har flere udgifter til bilen er billigere , så kan regne ud at taxier har andre udgifter da de er dyrere , i alt betyder det umuligt for mig at drive det med overskud og der burde være et eller andet altarnativ det ville jo være tit og jeg booker i god tid jeg har dog gennemset nettet godt og kontaktet rigtige mange uden at finde noget godt billigt , så det jeg kan jeg drives med overskud når jeg skal have min pole stang ud .

Det kan være nogle love og regler der gør det dyrt med kørsels og så kan jeg ikke gøre noget , men jeg gør et forsøg om en har et råd om der findes et eller andet der er lidt billigt når man booker god tid og kan have meget hvis prisen er til at betale.

Jeg håber nogle kan give et godt råd , alternativ må jeg opgive at jeg tilbyder at jeg kommer ud med en pole stang til shows , men så er der nærmeste ingen jobs jeg kan få hvor jeg laver pole shows.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville finde en forretningspartner, der har bil og som vil stå for transport og ind- og udbæring af pole stang.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det nemmeste er jo klart vis du betaler venner/familie for at køre dig og din stang, det andet vil altid være super dyrt.

Du vil havde stykgods leveret fra adresse til adresse på 70 kg og en vis længde, det er special størrelse og vil altid koste boksen at få transporteret uanset om du hyrer taxa gods transport eller hvad du gør. få dig et kørekort og en bil ? det er langt det billigste i længden da.

Du skal jo tænke på at hvis du hyre en til at køre stangen 1½ time en vej også hjem igen også igen en til at køre den 1½ time og hjem igen så skal de jo havde løn for 6 timer. af en 200-300 kroner til at dække benzin forsikring moms osv. så løber det jo ganske enkelt super hurtigt op i et par tusinde for sådan en transport.

Men du siger intet om hvad du pt betaler og hvad du kan betale for det kan betale sig for dig ?.

Men du må jo lade kunden betale det, det er jo dig der sætter prisen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke få kørekort og meget få nære venner og slet ingen der kan hjælpe en billigt med transport 

jeg arbejder dog på sat transport på 12 kroner per kilometer tur retur  men det vil hurtigt plus 2000 kroner udenfor københavn og for ikke høj pris ingen betaler vil sætte lav pris tæt ved mig  men for lavere pris der synes jeg mangler video på siden og det arbejder jeg på  så kan bedre forsvare en højere pris langt fra mig og den meget lave pris tæt ved mig 

jeg ved godt folk skal betale transport de kigger på det , men mange vil undre sig over langt over halvdelen er transport og det vil skræmme en del hvis forklare for meget ingen bil har folk vil jo bare booke et shows og det skal være simpel og folk er interesseret i pris og det er normalt bare sender et standard pris i et stort område i branchen så jeg er anderledes end de andre grundet ikke har de samme transportmuligheder og det er jo nemt køre københavn fast pris men shows ballerup og dragør kan jeg ikke ligge samme pris uden underskud et stort område 

nemmere at få shows med video hvis tog standard pris stort område , men jeg kan hellere ikke drive det med for meget underskud mange gange for at få shows videoer .

jeg tror dog må booke en fotograf bruge en del så forsvare bedre mine priser og så må de være gode og område lavere pris er jo ikke stort befolkningsgrundlag og folk har jo meget med at vælge billigt , men mange tror også dårligt ved billige pris derfor skal videoer og må finde en del kroner der også .

opstart er hård og koster mere jo mere man skal samarbejde med andre der skal have kroner og jeg har simpelthen ikke alverden kroner  

strip som også laver det er jo også begrænset man kan nå med offentlig transport og det er jo mest lørdag aften og et shows meget mere kan jo ikke nås uden brug af taxi eller en anden køre for mig ellers skal de godt nok ligge meget ideelt imellem offentlige transport  og det vil jo være sjældent de passer så godt  derved er strip delen også en problematik hvis denne del skal betale lidt af underskuddet på kørsels polestang og derved er det ikke kun et problem med pole stang men 2 jobs lørdag vil give tit underskud også uden kørsels polestang 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)