Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån af privat eller bank?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.
Jeg er kropsterapeut på Frederiksberg og skal til at udvide så småt med mere udstyr, kursus til at blive momsfritaget og dage i klinikken mm.. inden for de næste par måneder.

Derfor søger jeg et lån på godt 40-50.000,-

Har i en god strategi til møde med banken om lån? Eventuelt et godt skema eller noget andet i har haft gjort?

Hvis i eventuelt kender andre private muligheder eller selv er interesseret i at hjælpe en ambitiøs klinik med god fremtid videre på vejen må i også sige til. Så finder vi ud af noget. Tager gerne møde eller en snak :-)

Alt input tages imod med åbne arme.
På forhånd tak.

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, kursus i momsbetaling/fritagelse kan du få hos Hovedstadens Iværksætterprogram, gratis se http://hipih.dk/#.Vy9ZlvlcRBd

Når du skal til møde i banken skal du have klargjort hvad du skal bruge kr. 40-50.000 til, og du skal lægge et budget både for din virksomhed og for dig selv privat. Det skal også vise hvor hurtigt du kan tilbagebetale det lånte.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være forberedt på, at banken ønsker personlig kaution. De skal nok også have 'det sædvanlige': Seneste selvangivelse, oversigt over aktiver, seneste regnskab/tre lønsedler, og som Klaus skriver, budgetter. I firmaet skal det være opstarts-budget (hvis det er opstart), driftsbudget og likviditetsbudget. Afhængig af, om det er et nyt projekt, er en forretningsplan nok heller ikke af vejen. Jeg hjælper gerne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læg meget tid i dit likviditetsbudget. Mange banker vægter cash-flow utroligt højt for tiden (med noter til hvorfor du mener dit cash-flow er som i dit budget)

Tillæg en forretningsplan hvor du har det vigtigste med (marked, branche, info om virksomheden) og du burde være godt kørende for et beløb på 50.000 kroner. 

Held og lykke!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan hjælpe dig, alt du behøver at gøre er at sende os dine personlige oplysninger som angivet. Dit fulde navn * Navn * Identifikationsnummer * Mobilnummer * E-mail-adresse * Nationalitet. Så sender vi dig ansøgningsskemaet.
Kontakt mig med at forlade din e-mail, så jeg kan kontakte dig: justin111npo@gmail.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

husk uanset hvad ALDRIG at betale noget for at blive godkendt til lån - et beløb ind på långivers bank for lige at komme i betragtning osv

Vær ikke let offer og regn ikke med seriøse låneselskaber virker via gmail og hotmail mm

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Aldrig kontakt noget med gmail 😂😂😂😂

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen*

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)