Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS VS Post Danmark/Nord

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem mange været glade kunde ved post nord, men det har igennem de sidste års ændret sig.

Jeg har fået et tilbud fra GLS

Nu er min tanke, hvor mange webshop bruger kun GLS?

Og hvor mange tilbyder både post nord og GLS, og hvad foretrækker jeres kunder?

På forhånd tak for jeres hjælp

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bring er billigere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine kunder 90% af dem vælger GLS og de sidste 10% postnord
Jeg tilbyder begge dele, dog har jeg ikke længere aftale med postnord disse købes gennem pakkelabels.dk.

Jeg har det fordi der er stadig kunder som bare vil bruge postnord

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i år kun brugt GLS. Plejede at bruge Post Nord. Der var alt for mange problemer med Post Nord. Pakker blev væk. Pakker der ikke blev scannet ind ved afhentningssted. Pakker der stod som som undervejs i flere uger, pakker der blev ødelagt og alt muligt bøvl.

Derfor gik jeg over til GLS. Det har bare fungeret. De er hurtige og indtil videre har jeg ikke haft nogen problemer. Derudover får man en kvittering for afsendelse ved indlevering i pakkeshop modstat Post Nord.

Jeg har haft kunder der har skrevet til mig at de var rigtig glade for at jeg sendte med GLS og ikke Post Nord pga. alle deres problemer.

Derudover er der pakkeshops over alt hvilket gør det nemt for kunden.

Jeg har bare droppet Post Nord fuldstændig. De spilder ens tid og er meget dyrere.

Jeg kan kun anbefale GLS Yes

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:

Jeg har i år kun brugt GLS. Plejede at bruge Post Nord. Der var alt for mange problemer med Post Nord. Pakker blev væk. Pakker der ikke blev scannet ind ved afhentningssted. Pakker der stod som som undervejs i flere uger, pakker der blev ødelagt og alt muligt bøvl.

Derfor gik jeg over til GLS. Det har bare fungeret. De er hurtige og indtil videre har jeg ikke haft nogen problemer. Derudover får man en kvittering for afsendelse ved indlevering i pakkeshop modstat Post Nord.

Jeg har haft kunder der har skrevet til mig at de var rigtig glade for at jeg sendte med GLS og ikke Post Nord pga. alle deres problemer.

Derudover er der pakkeshops over alt hvilket gør det nemt for kunden.

Jeg har bare droppet Post Nord fuldstændig. De spilder ens tid og er meget dyrere.

Jeg kan kun anbefale GLS Yes

Det var da dejligt at høre :-) 

er nervøs for at få en ordre nedgang pga et skifte

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tvivler jeg på at du gør. Men ellers kan du jo teste det af med begge løsninger. Men hvis man tænker på hvor meget tid man bruger på at følge op på pakker. Refunderinger som ikke kommer som lovet. Sure kunder der ikke modtager deres pakker. Så tror jeg godt det kan svare sig.

De 10% som bestiller med Post Nord. der vil størstedelen nok vælge GLS hvis der ikke var andre muligheder. Hvis der lige er et par procent tilbage som ikke vil have sendt med andet en Post Nord så går det nok.

Du har allerede vundet ved, at du ikke har så mange kunder med en dårlig oplevelse.

Jeg har haft kunder som skulle modtage julegaver og hvor Post Nord smider pakkerne væk. Jeg havde ikke mere på lager og de kunne ikke nå at få gaven med under juletræet. De var godt nok skuffede og de handler nok aldrig hos mig igen. Men jeg kunne intet gøre. Pakkerne stod bare som om de var på vej og de kunne ikke finde dem. Deres undskyldning var at der var mange pakker fordi det var jul og min pakke var jo heller ikke særlig stor.

Jeg har mange eksempler. Post Nord de er bare så useriøse.

GLS er mere professionelle end de hængerøve... Big Smile

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)