Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chokolade julekalender.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Er der nogen der ved om det muligt at købe tomme chokolade julekalender til at trykke på og fylde selv.

Tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Se evt om ikke du kan få opfyldt dine krav på GivingDeer eller Bog & Idé. De har i hvert fald nogle fyld-selv kalendere du selv kan brande, men om de lever præcist op til dine specifikationer, skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En fyld-selv-fotojulekalender, så du kan give din elskede 24 personlige overraskelser at glæde sig over. FotoInsights® individuelle fotojulekalender alternativ til fyldte chokolade fra Ferrero® eller chokolade fra kinder®.

 

Tilmeldt 29. Sep 16
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det ikke er fordi du selv vil finde chokoladen. så har Ole chokolade aps en julekalender, de plejer at tilbyde logotryk, men jeg er ikke helt opdateret på det. bemærk dog at prisen og kvaliteten er høj. så er der også  PR chokolade eller Boncoca. jeg kender ikke noget til deres kvalitet og pris

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tomme chokolade julekalendere?

Lyder ligesom dem jeg giver min lillebror hver år.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I marts måned laver fængslerne julekalendere med chokolade. Det fik jeg at vide da jeg lavede adgangskort til personalet. Så prøv at tage fat i fængslerne i Danmark og hør hvor de får deres opgaver fra. Det koster ikke noget at spørge. 

Er det kun nogle få stykker, så ring lidt rundt til dem der reklamerer på Google. Skriv "tryk julekalender" så vælter de første mange gode reklamer op :-)

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Din egen foto-julekalender kommer med dit billede i brillant trykkvalitet på forsiden. Du kan ”fylde” din julekalender med dine egne billeder, som fastholder oplevelserne fra det forgangne år, opmuntrende ord eller gavekuponer. En unik, kaloriefri adventsgave til 99 kr.

Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ferrero® og kinder® chokolade-julekalendere med dine egne billeder nu også i stående format / portrætformat – ideelt til fotos fra mobiltelefonen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)