Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side, seo råd

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fod

Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange gode råd, der er en masse at tage fat på. :) Siden er kun få dage gammel, så det er derfor det ikke er nogen backlinks overhovedet. ;)

Jeg ved intet om maling eller tapet, tror det er til et andet indlæg? Uanset er der også mange gode fif i din grundige gennemgang!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, maling og tapet var lige til Ib. :-) Men du kunne til gengæld erstatte med "billedupload" og "billeddeling" eller hvad dine keywords må være :-) Din store udfordring er selvfølgeligt, at du konkurrerer med en kæmpe: Imgur.

Brug evt Facebook Audience Insights som beskrevet i det link til min blog før, og se hvad folk der liker Imgur i Danmark ellers synes om :-)

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja det gør det så men Kristian Wink

Maler delen har som regel kunne klare sig med SEO Wink

Har lige prøvet dit nye Tools. Det virker lovende. Smart også det med konkurenterne Wink

Men jeg skal have gjort noget ved tapet salget Wink

Ved bare ikke rigtig med hvad ??? Facebook - Adwords - SEO m.m. Wink

Tapet har rigtig meget konkurrence (som du allerede ved) så jeg ville helt sikkert starte med AdWords og så føle sig lidt frem på hvilke af ordene der giver ordre i butikken. Husk endelig at få installeret re-marketing tags fra Google og Facebook inden du sætter gang i AdWords så du kan vise annoncer til dem du har betalt for efterfølgende. 

Når du så kender lidt til hvilke ord der giver ordre kan du sætte gang i SEO delen.

Når re-marketing listen er stor nok kan du på Facebook prøve at lave nogle kopi-lister og se om der er lidt af hente her :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)