Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Limestone Advertising - Vil du præge affiliate branchen sammen med os?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 21. Oct 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Limestone Advertising ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Mit navn er Michael Deleuran, og jeg har været i online affiliate branchen i ca. 17 år.

Jeg har sammen med 3 erfarne folk lavet et nyt affiliate netværk: Limestone Advertising, hvor jeg ud fra min lange erfaring fra branchen, ønsker at gøre tingene anderledes, og ændre branchen til det bedre for både medier, annoncører og forbrugerne.

Jeg ønsker at levere kvalitet frem for kvantitet til annoncørerne, og samarbejde med medier som også gerne vil indgå i dialoger om annoncørerne, så vi sammen kan lave de rigtige kampagner til de rigtige brugere. Vi kommer ikke til at lave useriøse surveys/brugerundersøgelser. Vi ønsker at udrydde disse, så forbrugerne ikke bliver kimet ned af 80 forskellige telefonsælgere og spammet i deres mailboks. Vi laver kun troværdige kampagner og konkurrencer.

Så har du et digital medie med trafik som et website, en blog, et nyhedsbrev, en FB gruppe eller lignende, er på vej til at få det, eller blot ønsker at præge affiliate branchen, så lad mig endelig høre fra dig.

Er du en forbruger som også gerne vil blande dig i debatten her, måske med indspark om hvad du ønsker at få ændret, hvad du savner og lignende, så skriv gerne. 

Til annoncørerne, som søger kvalitet, som respekterer Forbrugerombudsmanden og som ønsker at overholde loven, og vil vide præcis hvor og hvordan deres kampagner vises, så skriv også endelig til mig.

Jeg ser frem til at høre fra Jer...

Mvh. Michael Deleuran/ LimestoneAdvertising.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Som forbruger og digital marketer samt PR-konsulent på 7. år, er min største udfordring med affiliate marketing, at det fratager oprigtigheden i mund-til-mund marketing. Jeg finder ganske enkelt affiliate marketing fundamentalt utroværdigt.

Jeg tror, hvis et affiliate marketing netværk nogensinde skal virke, at I er nødt til at lægge ualmindeligt meget skjul på - over for forbrugeren - hvad jeres netværk egentligt går ud på. De eneste affiliate reklamer der nogensinde har virket på mig, eller jeg nogensinde selv har set have en effekt, der gør det tidsforbruget værd kontra content marketing eller traditionel reklame, er de små reklamer før podcasts. ("Besøg squarespace.com/radio24syv og få 20% rabat). De virker udelukkende fordi de stadigt er traditionelle reklamer inden de når til URLen. Men når jeg læser et blogindlæg og nogen henviser til et affiliate link, tillægger jeg automatisk deres ord mindre værdi. Og jeg ved også, at jeg langt fra er den eneste. Læg mærke til, at stort set alle blogs der dukker op i toppen af søgeresultaterne når du søger "top 10 tools for [indsæt niche her]" næsten aldrig bærer affiliate links, trods en overflod af affiliate marketing-selskaber. Hvorfor? Fordi forbrugerne ganske enkelt ikke vil have det. Det minder om Network marketing og pyramidespil.

Hvis I kan komme over den forhindring, og finde en måde at skjule incitamentet fra forbrugeren, så tror jeg, I har et stærkt marked. Hvis ikke, så er jeg oprigtigt bekymret for, hvor langt i kommer.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 21. Oct 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Limestone Advertising ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for din kommentar, virkelig godt skrevet.
Ja vi har en udfordring, og er dog sikker på at vi kan gøre en bedre forskel.
Tager dine betragtninger til efterretning.
Tak fordi du tog dig tid til at komme med dit syn.

Mvh. Michael Deleuran

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)