Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af løn giver forkert balance

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opdaget at min konto balance i Dinero ikke stemmer overens mere med min banks.

Jeg er stødt på at det er summen af de her 2, der giver den præcise unøjagtighed (i Juni hvor jeg er kommet til indtil videre):

65000 - Skyldig AM-bidrag

65020 - Skyldig A-skat

Som jeg forstår det, er det summen heraf, der bliver trukket på min konto som INFO-OVF[...]?

Er det fordi jeg skal bogføre beløbet igen når det bliver trukket på kontoen? Jeg har blot overført det Danløn giver mig i CSV filen.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke kunnet finde beløbet under posteringer, selvom det er en del af finansbilaget jeg bruger ift Danløn. Er det fordi INFO-OVF bliver trukket senere og jeg skal kontere det særskilt som noget andet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja skyldig betyder jo at de IKKE trækkes i bank og har jo deres egne konti indtil skat trækker det og det går i banken
Danløn har integration til Dinero hvor du kan trække liste over præcis hvilke konti alt skal på

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det giver god mening :-)

Jeg har desværre intet kunnet finde på Danløn omkring INFO-OVF######. Det jeg taster ind er deres CSV fil, som netop indeholder de her skyldig beløb. Jeg tænker den reelle betaling skal inkludere information om dette skyldige beløb og betales som "7360 - Offentlige bøder og gebyrer" el.?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Ja det giver god mening :-)

Jeg har desværre intet kunnet finde på Danløn omkring INFO-OVF######. Det jeg taster ind er deres CSV fil, som netop indeholder de her skyldig beløb. Jeg tænker den reelle betaling skal inkludere information om dette skyldige beløb og betales som "7360 - Offentlige bøder og gebyrer" el.?

lyder sort for mig - har du fët en offentlig bøde der ikke er fradragsberettiget. Jeg synes du skal søge en online bogholder, for jeg tror, ligesom du ville have ATP under porto og gebyrer du gætter løs og laver fejl, men jeg kan ikke detajl følge med - tror bare du ender galt ude

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil 

Det lyder som om, det er det skyldige A-skat og AM-bidrag, der er hævet fra din bankkonto. A-skat og AM-bidrag bliver først hævet fra din konto omkring d. 10 i måneden, hvorfor selve betalingen ikke er med i din Danløn-fil. 

Det skal du selv sørge at få bogført. Hvordan du gør det, kan du se i denne guide: 
https://dinero.dk/support/afregning-af-skat-bidrag-og-atp-hvordan/ 

Ellers tag fat i vores support. Så kan de hjælpe dig :-) 

Ha' en dejlig dag.


De bedste hilsner

Theis, 
Dinero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)