Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ellers går jeg død!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Hvordan får jeg min foretning til at vokse eller køre?

Jeg har gået og tænkt over at prøve at lave et samarbejde med virksomheder - men jeg mangler ideer og tanker til flere virksomheder jeg kan tage kontakt til og her har jeg brug for din hjælp, hvem kunne jeg lave en virksomhedsaftale med?


Jeg sælger dæk, i alle dæktyper, størelser,former og sæsoner og vi har adgang til flere millioner af dæk og vi er de billigeste på markedet.

Derfor ønsker jeg blot ideer.

Håber i kan hjælpe?

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Hvis du er villig til at sælge til privatkunder så er en mulighed er at oprette en webshop inden for dæk. Et par at dine fremtidige konkurrenter bliver i så fald bl.a. tirendo.dk, daekbutikken.dk og daekonline.dk.

Hvis du magter det som kræves for at oprette og drive en webshop professionelt, så kan du overveje at markedsføre den igennem et eller flere affiliatenetværk. Og hvis du foretager de rigtige valg af betalingsløsning og affiliatenetværk, så kan du vokse hurtigt uden at belaste din likviditet (du får pengene ind inden du skal betale til affiliatenetværket).

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at kontakte DASU og tilbyde dæk til de forskellige klasser af motorsport?
Du kan også sende tilbud til de forskellige motorsportsklubber, tænk evt på noget lignende en sponsoraftale, hvor der køres med dine stafferinger. Det bliver set af mange mennesker, som både har biler til motorsportsbrug, men også hverdagsbiler, som alle kører på dæk :-)
Jeg har selv tre biler i husholdningen og kører med staffering fra en større producent, simpelthen fordi jeg mener at importøren gør et godt stykke arbejde for sporten.
Mange motorsportshold består af mekanikere og folk med tilknytning til værksteder og autobranchen generelt. Hvis du får nogle aftaler og noget good-will via de kanaler kunne det måske rykke lidt i omsætningen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)