Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg ville bare høre, hvor man kan finde sig en provisions sælger? Jeg skal til at sælge reklameartikler med tryk, hvor jeg på nuværende tidspunkt er ved at få startet min hjemmeside op. Dernæst skal have fat i kunder, derfor kunne det være dejligt med en sælger, der har erfaring på dette område. Hvis der er nogen der ved noget, så er I mere end velkomne til at skrive til mig. Mange tak

Mvh. Anders

Fra Randers
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på om det er fuldtidssælger, hvordan provisionen er og hvordan du tænker sælgeren skal arbejde (kanvas, er det købte leads som der skal ringes på osv)? 

Tilmeldt 24. Oct 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selvfølgelig opslå jobbet ppå nogle af de mange jobsider, men der findes også telesalgsbureauer, hvor du betaler for enten brugt tid, eller en vis provision for det de sælger. 

Find dit næste selskabslokale på https://www.selskabslokaler.dk

Fra Randers
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der bare kan være udfordringen ved at lade et telesalsbureau om at gøre det, er at de ikke kender produktet så godt og ikke brænder for det på samme måde. 

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders2121:

Hej Amino,

jeg ville bare høre, hvor man kan finde sig en provisions sælger? Jeg skal til at sælge reklameartikler med tryk, hvor jeg på nuværende tidspunkt er ved at få startet min hjemmeside op. Dernæst skal have fat i kunder, derfor kunne det være dejligt med en sælger, der har erfaring på dette område. Hvis der er nogen der ved noget, så er I mere end velkomne til at skrive til mig. Mange tak

Mvh. Anders

Hej Anders,

Du kan prøve at indsende din kampagne til os på www.phonepartner.dk/3-telemarketing-tilbud/ helt gratis og uforpligtende.

Så prøver vi at match dig op med 3 professionelle telemarketingbureauer der kan hjælpe dig med at vækste dit salg.

Hvis du har nogle spørgsmål eller andet, så smid os gerne en mail på info@phonepartner.dk

Venlig Hilsen

PhonePartner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)