Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af partier fra webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg søger råd omkring opkøb af restpartier fra diverse webshops... Er der nogen der kan lede mig hen inod hvad en god pris er ? Hvor stor en del procent del vil i betale for eksempelvis et parti blandet børnetøj til en vejl udsalgspris på 100.000kr ???

Tilmeldt 24. Oct 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Det du spørger om, kan du ikke få et rigtigt svar på.

Hvis vejl. udsalgspris er 100.000 kr. er varerne jo kun det værd, hvis nogen er villige til at betale 100.000 kr. for det.

Du skal nok istedet kigge på indkøbspriser først.

Hvis varer til en salgspris af 100.000 normalt koster 20.000 kr i indkøb, hvad er du så villig til at betale, for som virksomhed er du jo kun interesseret i prisen på de 20.000 og hvor meget under den pris du kan få det til.

Hvis fx. en webshop sælger dig et vareparti af udgåede eller overskydende varer, så er de måske interesserede i bare at få lidt penge hjem og du kan måske få det for 10.000 eller mindre, og så kan du sætte dien priser ud fra det.

Find dit næste selskabslokale på https://www.selskabslokaler.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mærkevarer? F.eks Ticket to Heaven, Hummel eller lignende? Eller er det ukendte noname mærker?

Er det det første, vil en umildbart fair pris, med det forbehold at partiet er mixet og ikke ligger i rene sortimenter, være omkring 15-20.000 kr. Måske en smule mere, hvis det er gode brands. Indkøbsprisen direkte fra mærkerne ex moms vil for partiet ligge på ca 40.000 kr. og på den pris skal du jo have noget rabat, især hvis partiet er mixet og det måske er de knap så gode str, som er tilbage...

Er det noname, vil en pris være lavere, x-10.000 kr vil jeg tro...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)