Hej folkens, Som nogle af jer nok allerede ved, så er jeg ved at starte et firma op der sælger reklameartikler. Mine vare komme fra et andet land i Europa. Mit problem er, at jeg har fået en masse henvendelser fra firmaer og sådan som jeg ser på det, så går det lige en tand for hurtigt og jeg føler ikke, at jeg kan leve op til kvaliteten, når det går så hurtigt. Med det sagt, så mener jeg, at folk indsender de ting de skal bruge til mig, jeg kontakter min samarbejdspartner og de finder en pris, som jeg så får efter et par dage. Der går for lang tid ind i mellem, og der vil nok gå et stykke tid, til min komplette katalog til alle mine varer kommer ud. Derfor har jeg tænkt over, om jeg måske skal vælge 3-5 varer, hvor jeg kan påføre en pris, alt efter hvor man man køber. Her tænker jeg hovedsageligt, at jeg vil vælge 5 varianter af kuglepenne i 20 forskellige farver og angive en pris med laser tryk og forsendelse. Synes I det er en god ide, eller er det for mærkeligt at starte på den måde? Har I nogle ideer til hvordan det ellers kunne gøres, så skriv endelig. Der er nemlig tusindvis af varer, og det tager et godt stykke tid at lave en katalog + det er ikke helt billigt, især ikke når man ikke engang ved om firmaet kommer til at køre eller ej. Derfor tænkte jeg, at jeg kunne starte småt op og tilføje flere og flere vare lidt efter lidt. Hvad synes I folkens? Mvh. Andreas |
Ups, Andreas, afsløret. Hold nu op med at spilde vores tid. Undskyld, Anders, hvis jeg tager fejl, kan du dokumentere nogle af disse 'masse' henvendelser?