Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker input SEO til fortabt SHOP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

SHOPSKILTE.DK - jeg har gennem en del tid arbejdet på min shop (kategorisider) med henblik på mersalg, - Jeg har forsøgt at lave noget SEO gennem et indkøbt program fra nemprogrammering.dk, men det er åbenbart ikke lykkedes særlig godt da jeg ikke fornemmer nogen forskel. Jeg skriver her i håb om hjælp til at komme videre (hvis mine evner kanWink

Bjarne

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne :-) 

Fedt at du kaster dig ud i SEO-arbejdet, som uden tvivl er en god måde at få skabt relevant trafik på sigt. Har du målt din trafik efter du har lavet denne optimering? Måske er det bare dit site der konverterer utilstrækkeligt? 

SEO er jo samtidig tit en mere langsommelig proces, hvor dit site løbende opnår en bedre placeringen, i kraft af de løbende SEO-arbejde. Samtidig så er du potentielt oppe imod nogle større spillere på dine søgeord, som for længst har sat sig på top 5. Dermed kan det betale sig at finde en række mindre søge søgeord, men som stadig er relevante. Dermed har du måske chancen for at opnå eksponering derigennem. 

Hvis du har lidt budget, så er Google AdWords / Shopping jo typisk et super godt værktøj. Har du prøvet dette? Du er velkommen til at sende mig en mail for yderligere sparring herom: simon@erhvervshjemmesider.dk

Håber du lykkes med at skabe en øget og salgsskabende trafik. Hav en rigtig god aften :-) 

 

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne, 
Jeg har sendt dig mine kontaktoplysninger som aftalt. :)

Med venlig hilsen
Andreas B. Ladegaard

Tilmeldt 23. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)