Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af min webshop - Fyr løs!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Fra  DTech Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude, jeg søger noget konstruktiv kritik til min hjemmeside, så jeg kan forbedre den.
Jeg siger det allerede på forhånd, at det er min første webshop, men kunne godt tænke mig at hører hvad I synes jeg kunne gøre bedre.

Jeg har ikke lyst til at hører udelukkende kritik, men kan du også komme med en ide, altså være konstruktiv. Så fyr løs, jeg vil med glæde lytte til jeres ekspertise! :)

Jeg oplever nemlig, at mine kunder kun bruger 2 min i gennemsnittet, men uden at det giver noget fra sig. :)

http://DTeech.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt hurtige ideer;

- Godt med mørkt tema, men der er for meget 'power' på den grønne farve. 

- Smid lidt produkter ind på forsiden.

- Byg evt. alle dine produktbilleder op som dette: http://dteech.dk/138-large_default/creative-sound-blasterx-h7-tournament-edition.jpg

- Arbejd mere på logo, så der kommer lidt mere 'it og gaming' i det + gør det mindre.

- Kombiner ikke alt for mange skrifttyper (forside bannerne kan være lidt forvirrende).

Alt held og lykke! 

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Fra  DTech Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Dennis, tusind tak for din feedback, der er klart nogle ting jeg vil kigge på! :) 

Når du siger for meget power på det grønne, er det så fordi der er for meget grøn, eller er det farven der er skarp? :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes, den er en anelse skarp

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg prøvede lige at lave dine farver lidt om. Sjovt som det ændrer hele siden.

Det ser ud som om din Facebook laver fejl på siden, men jeg ved ikke helt om det er den. 
Jeg kan godt lide din side, men for mig er det lidt forvirrende hvad du vil eller sælger. Måske
skal du skrive lidt mere tydeligt om du satser på reparation eller på salg af varer.

Jeg så også nogle stavefejl, men som helhed synes jeg siden fungerer, der er bare lige et par rettelser.

Hvis vi taler lidt om SEO, så har du ikke leget særlig meget med det. Det skal du gøre hvis du vil findes
nettet. Det er en historie for sig, men betyder om din side bliver set eller ikke bliver set.

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Fra  DTech Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, tak for din feedback. Jeg er i gang med at lave lidt om på forsiden, jeg ændre de grønne farver lidt mørkere, så det ikke fremstår som en "slik-butik" Skype-Giggle

Du siger du bliver forvirret i forhold til hvad jeg ligger mest vægt på, kan du uddybe det lidt, har du eventuelt nogle forslag til, hvad der ville gøre at du føler dig mindre forvirret. Altså fokus er at sælge service, men hvor muligheden for at købe tilbehør er muligt. :)

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Fra  123Penge.com Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

God layout, men ville vælge lettere farver!

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Fra  DTech Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian tak for feedback, lettere farver? Har du nogle forslag? :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)