Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce auto-emails i Wordpress- Kan de ændres?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg benytter woocommerce i min webshop, men vil gerne selv bestemme hvad der skal stå, og hvordan designet skal være på de automatiske emails, som woocommerce sende ud, når der bliver købt et produkt. 

Er der nogen der ved hvordan man gør det? Jeg er ikke programmør, så at ændre i koden er ikke lige noget jeg mestrer :-)

Er der evt. nogle udvidelser, som gør at man selv kan designe sine emails fra woocommerce?

Mvh Helle

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Du skal vist ind og rode med lidt kode i din ftp hvis du vil ændre det til lige hvad du lyster.

Jeg har dog erfaringsmæssigt også haft god erfaring med at købe færdigbygget templates på codecanyon som så kan ændres en lille smule for at få det til at matche nogenlunde ens behov.

Herunder kan du se et par templates som er klar til brug:

https://codecanyon.net/item/woocommerce-email-templates/19426171?s_rank=1

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg har faktisk lige været inde og købe de templates du snakker om, og vil nu spørge hvad jeg skal stille op med dem? :-) 

Er der et redigeringsprogram man kan bruge, eller er det udelukkende koderne man skal ind og lege med?

Og tak for svar :-)

Med venlig hilsen

Helle

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

De skal uploades til din ftp og så skal du evt. tilpasse billederne osv. I koderne.

Det er ikke så svært, har gjort det for en kunde før. Der er en rigtig fin readme file som medfølger, her vil du kunne få en masse nyttig hjælp :)

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Mange tak for svaret, det er nu gjort :-)

Der er godt nok lidt fejl i udseendet af de mails jeg har valgt, så tror ikke jeg slipper for at skal have lidt hjælp af en programmør!

Tak for din ekspertise :-)

Mvh

Helle

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Du skal være velkommen til at skrive hvad dit problem består i. Jeg har før brugt præcist samme mail skabeloner for kunder med fin succes :-)

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Jamen jeg har brugt den skabelon der hedder "camel", og nedenunder kan du se mailskabelonen efter den er blivet uploadet til min ftp. 

Det er siderne i midten der ser lidt træls ud, og det kunne jeg godt tænke mig at få fixet :-)

Du siger bare til hvis du har en ide om hvad der kunne være galt :-)

Mvh Helle

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke lige på stående fod sige det, uden at ha set hvad du har uploadet til din ftp... :\

Evt. så har du også support inkluderet i det du købte hos Codecanyon. Du kan altid blot sende udvikler en mail og han vil have svar til dig :)

Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Tak for svaret, det prøver jeg :-)

Og tak for din tid :-)

God weekend!

Mvh Helle

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)