Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem til woocormerce

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

er ved at lave en webshop i woocemmerce og er gået lidt i stå med betalings løsning til kunderne. hvad vil i anbefale?

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg anbefaler som hovedregel at starte i det små, og så ellers bygge på i takt med man får flere månedlige ordrer. Her er det især vigtigt at se på månedlige omkostninger, hvor det kan være ret så dyrt at skulle betale faste omkostninger forbundet med en betalingsgateway samt indløsningsaftale. Jeg anbefaler derfor som udgangspunkt Stripe til startups, da du ikke har noget oprettelsesgebyr, samt intet månedligt gebyr - Tilgengæld betaler du en lille smule mere pr. betaling. Emil har skrevet et glimrende indlæg som udpensler forskellige muligheder samt fordele/ulemper forbundet med de forskellige løsninger: https://meebox.net/da/blog/betalingsloesning-webshop-paypal-stripe-epay/

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne have mobile pay som en af tingene .. Kan det lade sig gøre med det ?

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

For at tage mod MobilePay kræver det, at du har en betalingsgateway og indløsningsaftale - Du må IKKE bruge dit private mobilepay til shoppen. Som jeg skrev i mit første indlæg, så anbefaler jeg at starte i de små og ellers bygger på i takt med du får flere månedlige ordrer. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Safari

For at have en betalingsløsning på din shop (hvor du også kan tage MobilePay) skal du have to ting:

  • En indløsningsaftale
  • En betalingsgateway

Jeg vil råde dig til følgende setup. Det er billigt, nemt at komme igang med og de har venlig support begge steder:

1. Indløsningsaftale: Clearhaus

2. Betalingsgateway: QuickPay

Men hvordan?

Du skal først registrere dig ved Clearhaus. Når du har gjort dette vil du indenfor 2-3 dage have en indløsningsaftale (tjek din mail). Når du har modtaget denne vil jeg anbefale dig at ringe til QuickPay og få dem til at sætte din konto op til dig.

Jeg håber det hjalp dig :-) Fortsat god weekend.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de gode svar . Det vil jeg arbejde videre med 😊

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du jo prøve scanpay. QuickPay har flere features (endnu), men vi er lidt billigere end dem. Vi er endnu i lukket beta, og vores forside er meget skrabet, men vores platform er efterhånden meget stabil (programmeret i C). Du kan desuden se en oversigt over betalingsløsninger på kortgebyr.dk :)

Tilmeldt 24. Oct 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Find dit næste selskabslokale på https://www.selskabslokaler.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)