Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept "find den person, du mangler"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

            

Hej Amino.

Søger en iværksætter der brænder for det ligeså meget som mig.

Jeg har et forretningside som bare venter, men jeg mangler

hjælp for at få opbygget virksomheden.

Personen må meget gerne besidde deverice iværksætter kompetencer.

Vi kan evt, snakke sammen. Over mail, telefon eller skype? Nederst fra min aminooplæg står min kontaktinformationer.

Ideen.

Det er en hjemmeside/app som gør det lettere at finde en servicevirksomhed. som skal lave en ydelse for en. Der findes et hovedkategori feks business og så skal der være forskellige underpunkter feks. revisor, investor.

Der er også mulighed for at søge med researchbaren, så skriver man bare den person/ydelse man har brug for. Alt efter hvad man vil.

Virksomheder har muligheden for at bruge denne værktøj for at få flere kunder til deres servicevirksomhed. Virksomhederne som vil blive registreret på vores hjemmeside/app skal betale en månedlig gebyr. På den måde får vi profit. Markedsfør man det rigtig, kommer det til at være en god pengekilde. Det vil betyde at der er mange købere som ville være interesseret i vores virksomhed, hvis det skulle være til salg.

Når et virksomhed skal oprette en konto skal der blive valgt hvad for muligheder privatpersoner har, for at kunne kontakte dem over telefon, chat eller video-telefon. (Uden mobiltelefon fordi det er online). De skal også skrive nogle stikord som deres service yder. 

Når en privatperson søger efter en bestemt personen/ydelsen kan de se ens profilbillede som kan være deres logo. Man kan se hvad navnet på virksomheden er, og i hvad for en kategori virksomheden er i. Så bliver der også vist nogle enkelte stikord som virksomhederne selv også har skrevet/angivet. Privatpersoner kan også se hvor mange stjerner de har fodet på hjemmesiden/appen, ud af hvor mange personer. Der bliver også vist på annoncen nogle tegn som står for telefon, chat og video-chat (På den måde får privatpersoner det nemmer med at kontakte virksomhederne og så der bruges ikke at gå ind på selve kontoen for at kontakte virksomheden. Det gør at privatpersoner får en følelse af lethed, som så går at kunden kommer tillbage og bruger vores hjemmeside/app istedet for google). 

Alle disse informationer ser privatbrugeren når der bliver søgt efter et bestemt søgeord, som feks investor. 

Alle disse informationer ville virksomhederne selv udfylde. Så på den side ville der ikke komme ekstra arbejde mod os. Når man går ind på selve kontoen på virksomheden, står der yderligere informationer. Som telefon nummer, email adresse. Hvor virksomheden ligger geografisk, also yderligere informationer som også kunne være interesant for privatpersonen. 

Når man er privatperson og gerne vil bruge hjemmesiden/appen, så skal privatpersonen oprette en konto. Det ville ikke koste noget i de første opstartsår. (Måske kunne man også gør det sådan at det er en begrænsning for hvor mange gange man kan kontakte virksomheder om ugen. Ved premium kan man kontakte så mange virksomheder som man vil. Men som sagt de første opstartsår kommer det til at være gratis, fordi vores virksomhed skal først engang få nogle kunder. Men det ville ihvertfald være senere en overvejelse).

Hvad for et problem løser vi?

Virksomheder får generelt flere kunder hvis de laver en god service og de så får stjerne på hjemmesiden/appen som så gør at de får flere kunder. Fordi kunderne kommer til at orienter sig efter hvor mange stjerne man har som virksomhed. 

Det er speciel godt for mindre virksomheder eller selvstændige som måske ikke lander så høj i søgeresultaterne og så er der stor sandsynlighed for at de går fallit. Så ved os har de en væsentligt 

større chance at få flere kunder.

Privatpersoner har det meget lettere med at finde og kontakte den service de bruger.

Kontakt

M: fashiondanishstyles@gmail.com

T: +45 71160604

Mvh Andreas 

 

Tilmeldt 23. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas. Spændende. Jeg har sendt en PB.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wow Andreas du har faktisk lyttet til os...
Tak for det...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)