Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til egen produktserie

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så er det jo bare at komme i gang - så du har noget at fremvise. Jeg kan da godt bestille en fiktiv opgave, hvis det hjælper dig i gang.

- Produkt: Light Light

- Virksomhed der sælger el-pærer

- Unique Selling Point: Bruger kun 50% så meget strøm som konkurrenterne

Light Light har kontaktet dig. De mangler et grafisk udtryk. Heriblandt Logo, Farvevalg, Produktbrochurer, Banner til Facebook-annoncering, osv. osv. osv.

Din opgave er at lave en grafisk linje der afspejler virksomhedens produkt. Specielt energibesparelsen er vigtig for Light Light, for at skille sig ud fra konkurrenterne.

----

Nu har du en idé ;)

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Ravn siger, så er det bestemt også en mulighed at hjælpe andre gratis. Da jeg tog min uddannelse, brugte jeg sommerferien på at hjælpe en lokal velgørenhedsorganisation med at udarbejde brochurer. Det gav mig erfaring og en reference. 

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Cognition Webdesign Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du hjælp til at få lavet en hjemmeside der skal fungere som din portfolio?

Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas:

Jamen så er det jo bare at komme i gang - så du har noget at fremvise. Jeg kan da godt bestille en fiktiv opgave, hvis det hjælper dig i gang.

- Produkt: Light Light

- Virksomhed der sælger el-pærer

- Unique Selling Point: Bruger kun 50% så meget strøm som konkurrenterne

Light Light har kontaktet dig. De mangler et grafisk udtryk. Heriblandt Logo, Farvevalg, Produktbrochurer, Banner til Facebook-annoncering, osv. osv. osv.

Din opgave er at lave en grafisk linje der afspejler virksomhedens produkt. Specielt energibesparelsen er vigtig for Light Light, for at skille sig ud fra konkurrenterne.

----

Nu har du en idé ;)




TUSIND TUSIND TAK :D åhhh må jeg skrive pr mail til dig hvis jeg skal bruge flere opgaver

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja gør du bare det ;)

Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vegapunk:

Søger du hjælp til at få lavet en hjemmeside der skal fungere som din portfolio?



det vil jeg nok gerne be om når det kommer til stykket... jeg har lært meget lidt i dreamweaver, men ved at det er slet ikke det program man bruger :/ jeg kan ikke huske hvad det program hedder man bruger... men det ved jeg slet intet om hvordan man bruger til gengæld

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)