Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du overtage min en-gros eksportforretning?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 8420, Knebel
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 71 år og jeg sender mine projekter videre.

Produkterne købes fra fabrik i Danmark EFTER ordre og betaling fra kunden. Du pakker dem og får dem af sted. Du løber ingen økonomisk risiko.

Der er tale om store kunder, som jeg har et mangeårigt tillidsforhold til. Du skal bruge omkring 50 kvm tør lagerlokale med betongulv, så du kan køre med palleløftere. Der skal også kunne komme containerlastbiler til. Hvis det ikke kan lade sig gøre, skal du også beregne pris på en omladning.

Du skal åbne en fysisk butik. Det er ikke mit krav, men du kommer ikke udenom.

Du kommer til at omsætte for mellem 17 og 25 mio. om året og bruttooverskuddet vil være godt 1 million.

Jeg skal have 1 million for overdragelsen, men du kan betale mig af dit overskud. Det betyder så også, at jeg er nødt til at sørge for, at du får succes, ellers får jeg jo ikke mine penge. Desuden får du brug for min ekspertise, det hele er ikke så enkelt, som det lyder.

Kan du skaffe 60 – 70.000 kr til et varelager til butikken, et butikslokale, ca. 50 kvm tørt lokale med betongulv og er du klar til et til tider hårdt arbejde, så er det måske dig, eksportforretningen leder efter.

Uanset, hvor i landet du bor, kan der blive tale om, at vi skal samarbejde om en anden del. Den kommer du næsten ikke til at tjene penge på, men det kan alligevel hjælpe dig.

Jeg kommer med adresselisten, kundetilliden og ekspertisen. Det er det, du skal betale mig for.  Du skal i øvrigt regne med at tjene penge næsten med det samme, når du er gået i gang.

Handelssproget er engelsk. Nogle af kunderne taler det kun dårligt, men med lidt god vilje …

Hvis du er interesseret, bedes du skrive til legetoys@legetoys.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)