Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udkig efter idéer til deltidsarbejde, grundet tidskrævene projekt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk!

Jeg står og er på udkig efter arbejde som kan give mig mere tid til mine projekter. Lige nu arbejder jeg som sælger 25 timer om ugen delt over 4-5 vagter.
Jeg bruger 8 timer dagligt 6 dage om ugen på mit projektet, derfor æder mit arbejde mig op, og jeg leder efter at kunne arbejde et par dage om ugen, så huslejen kan betales, og bruge resten af mit tid på projektet. Har brug for omkring 15 timers arbejde om ugen, kommer self. an på timeløn (6-7000 efter skat månedligt.) 

Er der nogen som har nogle gode idéer? evt én 12-timers vagt om ugen til en middel løn? Eller to 8-timers vagter. 

Håber der er nogle som kan hjælpe.
Tak fordi du læste :)
Hilsen Emil 

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Fra  Jarboo.com Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Jeg har eventuelt et projekt jeg godt kunne bruge en mand som dig på.
Det er tilmed noget du kan udføre som fjernarbejde hvis det gør opgaven mere spiselig.

PM mig gerne hvis vi skal snakke lidt mere konkret om det. Så kan vi også forventningsafstemme og se om der er et match.

Mange hilsner
Michael

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvem er du?

Hvad kan du?

Hvor bor du?

Hvad vil du arbejde med?

Tilmeldt 31. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 
Tak for det hurtige svar! Er godt nok lidt af en spasser til amino, og kan ikke helt finde ud af at sende beskeder haha. Jeg vil gerne høre lidt mere om dit projekt, hvad det helt konkret er, hvad du forventer osv :) Lyder spændende ;) 

Hilsen Emil

Tilmeldt 31. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BroncofanDK!

Kan godt se at jeg nok skulle havde skrevet det i selve oplægget.
Jeg er en ung gut på 22, med 4 års erfaring i en alm købmand, og 1 års erfaring som sælger. 
Jeg har ingen uddannelse, da jeg ikke helt har vidst hvilken vej jeg har villet; det er stadig noget jeg arbejder på. Jeg kan sælge, jeg er hårdtarbejdende, og så er jeg lærenem. 
Jeg har alm. kørekort, dog ingen bil.
Jeg bor på vestsjælland i Slagelsesområdet.
Jeg er åbent over for alt slags arbejde, og er egentlig rimelig glad for mit job som sælger, men som jeg skrev i opslaget, så leder jeg efter andre måder at have en arbejdsuge på, da jeg gerne vil have tid til mit projekt. 

Tak for svaret!
Hilsen Emil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)