Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback, tak :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens.

Jeg har fået lavet helt ny hjemmeside, og ville være taknemmelig hvis nogen ville komme med godt / skidt på min hjemmeside :

www.hifi-shack.com

Dog er siden stadig under finpudsning, men for ikke at stirre sig blind på det hele, spørger jeg nu herinde :-)

Pt er der ingen online handel, hvilket er med vilje da jeg satser på den mere personlige service.

Kom gerne med konstruktivt kritik i en sober tone

Ha en fantastisk god dag.

Venligst, Martin fra Hifi-shack.com

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver lige førstehåndsindtryk, dog kun for forsiden.

- Danske hospitalsklovne*

- Ekstraordinære lydoplevelser i slideren skal være samme skriftstørrelse. Gerne større. Det ser forkert ud på PC, og man kan ikke læse det på mobil.

- Overvej at få margin på dine billeder i "Stor kærlighed til musikken" - de smelter sammen på mobil. 

- Din kontaktmenu helt i toppen fungerer ikke på mobil. Forskellig skrifttype og fylder alt for meget. Fjern den helt, eller skjul på mobil. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan helt hurtigt og det førstehåndsindtryk jeg sidder med er absolut fint :-)

Dog er menuer med den grå farve der skifter til hvid, meget svær at læse på en lille skærm. Farven går ligesom lidt ind i guldfarven.

Hospitalsklovne*

Fint for mig, men så læg et link til hvad i har støttet med. Det er så nemt at påstå et eller andet. Jeg er personligt ligeglad, for jeg vil hellere bruge tiden på jeres udvalg af lækkerier, men jeg er sikker på at det er noget folk vil slå ned på.

Når en hjemmeside laves på engelsk, er det selvfølgelig nemmere, for så skal teksten ikke oversættes. Personligt føler jeg ikke at produkter skal koste mere eller ser mere professionelle ud fordi det skrives på engelsk. Jeg synes det virker dovent. Dem der køber i jeres butik er sikkert lidt ældre mennesker med et liv der har givet overskud til at købe fed lyd. Og der er sikkert nogen der ikke kender de forskellige ord på engelsk. Der er nogen som derfor bliver sat af.

Hjemmesiden kunne godt trænge til et løft med hensyn til fart. Den er MEGET langsom, men det er sikkert bagateller. https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fwww.hifi-shack.com&tab=desktop

Der er mange viderestillinger på siden.

Først: http://hifi-shack.com og derefter: https://hifi-shack.com og nu https://www.hifi-shack.com og det er lang vej for google.

Sidetitler mangler flere steder og andre er ens.

Der er meget SEO at tage fat på, men det er jo heldigvis noget den almindelige kunde ikke ser :-)

Håber noget af det kan bruges.

// Lars

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes linien med vi støtter virker irrelevant. Noget af det første man ser og som slet ikke har noget med emnet at gøre. 

Jeg er ikke så vild med underline på links i den sorte topbar, føler det virker forkert i forhold til resten af designet. 

Der synes at være et lille problem med dropdown menuerne på tablet - klikker jeg får at se dropdown menuen så åbner den underliggende menuside, også selvom den allerede er åben - med det resultat jeg faktisk ikke har tid til at se og klikke på nogle af dropdown menupunkterne. 

Ellers pæn side ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først og fremmest vil jeg lige pointere, at jeg er booket med kunder 1 måned ud, så har ikke selv tid til at hjælpe.

Mit førstehåndsindtryk på telefonen er enormt dårligt. Dine USP’er fylder rigtig meget (1/3) og de billeder til kategorierne sidder sammen, så man ikke ved hvad der er det ene og andet - til gengældt fed effekt med farven når der klikkes.

Det vigtigste af alt er trodsalt din produktsiden. Men det er desværre heller ej meget bedre. Der er i min optik for meget “White space” mellem sektionerne, der gør man skal scrolle meget for at finde A, B og C. Her bør du formindske dette, sætte produktbilledet op under headline efterfulgt at produktbeskrivlese inkl. specifikationer.

Jeg håber det hjælper lidt!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 1. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa med jer,

og mange tak for info - der er mange ting som jeg ikke selv havde tænkt på og mange ting som jeg netop havde stirret mig blind på - I har givet mig en del til at tænke over og nogle ting skal ændres -- så mange tak for det.

Det er en pro som har designet min hjemmeside, og er desværre en smule skuffet over mange af disse ting ikke er en selvfølge for et firma som lever af det.

Fortsæt endelig med at kommentere - alt hjælp værdsættes..... 

Ha en god aften, jeg vil rode med lidt på hjemmesiden og høre god musik imens :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)