Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg søger en tøj leverandør, da jeg ikke har nogle. Jeg er igang med at starte et projekt op med en ven og vi vil blive rigtig glade hvis nogle ville hjælpe os med at få noget tøj i stand. Vi har vores ide og vil mega gerne begge to have det op at køre.

Hilsen Jonas.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

I første omgang, kan I bestille noget labelfrit tøj, som I kan re-brande med jeres eget brand. Der er nogle links I kan gå igang med her:

https://www.amino.dk/forums/t/289757.aspx#1782491

Senere kan I lede efter en fabrik, som kan og vil producere jeres tøj. Der skal I være forberedt på at kunne besøge fabrikken, kunne lave tekniske tegninger og være indstillet på at bestille ret store mængder af hvert produkt / farve.

Alternativt kan I gå på AliBaba og tage chancen på at bestille xxx antal af noget tøj, I kan lide. Men det er ikke umiddelbart noget jeg vil anbafale jer. Hvis I gør det alligevel, så sørg for at få tilsendt op til flere samples, før I bestiller noget endeligt og sæt jer grundigt ind i tingene, så I ikke bliver snydt... Der er mange faldgruber..

Hvis I søger leverandører af mærkevarer, som I vil videresælge, så er det en anden historie..

Held og lykke med det :)

Tilmeldt 17. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du nogle som kan sætte vores eget design på tøjet? det er de som vi gerne vil. vi har lavet et design som vi gerne vil have på

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere måder man kan "sætte sit eget design på tøjet":

1) Du kan designe tøjet fra bunden og få lavet tech-packs på dette, som du sender til din tøjfabrik.

2) Du kan købe labelfrit tøj, som du rebrander, ved at trykke eller indsy diverse labels.

3) Du kan påtrykke dine designs vha. f.eks. serigrafi / silketryk, varmepresse eller broderi.

Hvis det er det sidste I leder efter, så kan I lære at gøre det selv eller betale nogen for at gøre det. Der er folk her på amino, som tilbyder den slags, men I kan også med lidt google tid finde frem til det hele. Hvis I søger en dansk trykker, så søg f.eks. på tekstiltryk, silketryk, tshirttryk eller lignende. I kan også se Youtube videoer, indtil I får lyst til at prøve nogen af teknikkerne af selv.. det er ikke raketvidenskab ;)

 

Tilmeldt 17. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

men vi vil gerne finde et sted hvor de kan trykke tøjet for os

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hvis I søger en dansk trykker, så søg f.eks. på tekstiltryk, silketryk, tshirttryk eller lignende....

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan man købe labelfrit tøj?

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have 2 sæt tøj med firma navn og logo.

Det kunne være jogging tøj .

Trøje og bukser

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Conallo Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. 

Hvis du stadig søger en leverandør og har kapitalen til det, så må du gerne kontakte mig med uddybbende besvarelse på hvad du skal bruge præcist.

-> Antal stk. 

-> Antal stk. (størrelser)

Kontakt mig gerne på mikkel@conallo.com

Mvh

Mikkel Bomholt, Conallo 

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg er tøj producent og har min egen familie ejet fabrik i Cairo. Hos os får du top kvalitet og vi skræddersyer alt efter dit behov. Vi kan sagtens hjælpe jer med at få jeres ide op at køre

Hvis dette har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på 2182 5356 eller på helene@loveyourtwist.com

Du er også velkommen forbi vores hjemmeside www.loveyourtwist.com her kan du læse alt om os

Mvh

Helene

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)