Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

0 salg fra min hjemmeside hvad gør jeg forkert

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg klar over. A3 kan jeg godt printe på min printer. Men hvis jeg vil købe kunst, køber jeg ikke noget til 30 kr, man selv kan printe. Så skal det være noget unikt. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle punkter er allerede nævnt men:

 - Straks man åbner siden ligner det noget der er lavet for 10 år siden, og lige så godt kunne være en inaktiv side der aldrig er blevet opdateret (Den skal bombes ned, og laves med fx et pænt wordpres theme)

 - Smag og behag er forskelligt, men tror du skal forvente en relativ lav konvetering og langt fra regne med fx at kunne få 3 procent til at lave et køb.

- En masse info man som køber intet har at bruge til fx "Byggede side forfra d. 21/09 2017  valgte nyt design på web adressen" - Hvorfor skal en køber dog vide dette som udgangspunkt ?

- Stavefejl er der stadig masser af, fx overvej i sammenlægning med et nyt design at betale for en gennemlæsning.

- Du har dedikeret en hel side (http://www.johnniaanielsensmaleriermm.dk/430131282) til hvordan man skal foretage et køb. Hvis det ikke giver sig selv 100% processen er den for indvinklet, en sådan side må ganske enkelt ikke være nødvendig.

- Du fortæller direkte på siden at du reelt ikke kender værdien på dine værker, fx "Jeg tror ikke, mit ligger i bunden. Nok lidt over midten. Måske tæt på 350.000kr. Men ønsker ikke at sælge det." Det skaber hverken værdi eller tryghed for en køber.

- Mere tekst som fx "Såvidt jeg ved: Den mand der lavede det først orbrindeligt. Forsvandt ud i ilusionen, og kom aldrig tilbage. Døde på psyk hospital. Helt væk. Jeg kan ikke huske hvad han hedder" - Hvilken værdi giver det dog for kunden at du ikke kan huske hver personer du skriver om hedder? 

- "Ind til videre er det et print fra en scannet digital udgave" .... Her havde jeg ganske enkelt ventet med at sælge til du kan levere i en højere kvalitet end jeg selv kan trykke "Gem som" og printe ud herhjemme.

- Sociale medier, hvordan er du aktiv på disse? ... Søg inspiration ved folk der også sælger print af deres originale værker, det kunne fx være https://dk.mikael-b.com/ .... 

Det er fedt at hoppe ud i sine drømme, men på nuværende tidspunkt vil jeg tro du har skræmt flere købere væk med din side, kontra hvor mange potentielle kunder du har lokket desværre.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er enig  med Henrik her, men jeg tænker behøver det du laver at skulle sælges via web shop. Min opfattelse af mennesker der køber kunst er at de gerne vil se det de er interesseret i samtidig med at de vil snakke med kunstneren. Det giver en samlet købsoplevelse, som kommer til at hænge på en væg et sted.

Bh

Klaus

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

sleepy Det er jo unikt du vil ikke kunne finde de samme billeder andre steder. Uden jeg er 100% sikker det kan godt ske det er som med nogle af malerierne at der er flere der har lavet dem

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså Johnni DeAppFuuel,

Ja ved ikke hvor du har alle disse besøgende fra? Men en ting ved jeg og det er. Hvis man kører din side igennem Ahrefs.com så viser den du ingen Organic besøg har overhovedet! Og Organic besøg = besøg fra folk der har fundet dig på Google.

Så det kan man sige måske er den store årsag til du ingen salg har fået. For hvis alle disse besøgende du mener du har haft er kommet fordi du har linket til din side på facebook eller på andre forums for kunstnere eller lign. Ja så er alle disse jo "bare" kommet for at se din side/ værker. Og ikke for at købe noget.

Vil mene at begynder folk at finde dine værker igennem Google når de søger efter noget af interesse så vil der måske også komme salg. Men må indrømme du har Rigtig lang vej endnu. Da din side har rigtig mange mangler for at nå dertil hvor du også bliver fundet på Google.

Hvis du kører din side igennem Screaming Frog. Så vil du se at du har rigtig mange sider som har ens titler, meta beskrivelser, manglende H1 titler...og ja jeg kunne blive ved.

Der er et kæmpe arbejde forude hvis du skal få din side til at omsætte!

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnni,

Det første jeg lagde mærke til er den meget mørke farve. Der er noget med dine baggrundsfarver, der gør at man ikke ser din kunst godt nok. 

Udover det skal du have rettet i din tekst. Skriv til mig, hvis jeg kan hjælpe dig med korrektur af din tekst på siden. Det betyder meget. vh Katrine

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første ville jeg få et andet domæne navn den er alt for lang at indtaste og huske!

Hvad med johnniaanielsen.dk eller et der siger noget om det du sælger.

Du har 3 forskellige farver harmonere ikke så godt sammen måske et mere hvidt design var en ide.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har også kigget lidt på siden og smag og behag vil jo altid være forskellig. For mig står den lidt mørk i farverne men det er jo bare min mening.

Mht. til kortbetaling har det ganske givet også noget at sige hvis du ikke har den mulighed. Jeg har lidt det samme problem på min side og er også blevet gjort opmærksom på det i flere omgange

Fra Galten
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Green Harmony ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnni

Først og fremmest er det nogle flotte billeder :-)

Som webshopejer gennem en 5 år, ville mit bedste råd til dig være at skrue lidt ned for farverne på selve din hjemmeside, der er knald på farverne og jeg synes du skal ændre ned til lidt mere neutralt på selve siden, og så lade dine billeder få det primære fokus.

Jeg startede selv min webshop med en masse iøjnefaldende farver, og det var først der kom konverteringer/salg.

Kun et tip - mvh. Mette

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

den hjemmeside udbyder jeg bruger har ikke ret mange design muligheder.

Og jeg kan heller ikke bruge min egen kodning

Jeg kunne vælge en hvid bagrund med grønt ved overskriften og f.eks. skov bagers i siderne

jeg ønsker ikke at ændre navnet på siden

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)