Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Det er min plan at åbne en webshop omkring 1 august 2018.

Mit spørgsmål er:

Kan jeg allerede nu registrere min virksomhed og få mit cvr.nr, selvom jeg først planlægger at åbne omkring 1. august 2018? (måske før)

Mvh Michael

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan du godt. I personlig virksomhed vil der ikke være omk. ud over måske bank - i selskabsform vil der være omk til lovpligtig arbejdskade med mere - men du kan jo stifte på få dage så hvorfor ikke vente

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ville også vente i al  fald til første januar, så du ikke skal lave årsregnskab for 2017 med denne virksomhed. En god grund til at starte allerede nu kan dog være, hvis du her i 2017 har udgifter, som skal bruges i shoppen. Husk i så fald, at du ikke kan udgiftsføre, hvis ikke virksomheden skønnes reel.

Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ja, men jeg ville som de andre skriver vente til 18, så du ikke allerede efter 1-2 måneder får udgifter til en årsregnskab :-)

WeTeach.dk - Danske hobby-kurser online | Lær f.eks. at hækle, strikke, male eller fotografere!

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar.

Jeg kan godt se fornuften i at vente til vi skriver 2018 og da jeg ikke investere andet end tid i projektet før 2018 er det selvfølgelig det klogeste.

Grunden til at jeg gerne ville oprette i god tid inden åbningen af min shop er at jeg er meget tæt på at få en licensaftale med Carlsberg Group og der kræves et CVR.Nr før den kan underskrives. Carlsberg har dog ikke krævet at underskriften skal falde nu, så derfor er det ingen problem at vente til efter nytår.

Igen mange tak for jeres svar og god dag til jer alle

Vh Michael

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du blot skal have et CVR-nr, kan du få det her: https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Start_virksomhed. Det vil tage dig længere tid at finde dit nøglekort end at få cvr-nummeret. Hvis du kan få det i orden med Carlsberg Group allerede nu, var det måske værd at overveje, men ja, ellers vent til januar.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)