Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgsmål for marked træ produktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen Jeg ville høre om i Der måske kunne være et marked for brev åbnere i træ, her tænker jeg at det ville kunne bruges til pynte genstand. 

Ville høre om det kunne være interessant eller om man bare skal, lægge det på hylden igen

Fra Københav
Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umiddelbart lidt snævert. Ville det ikke være en idé at lade produktet indgå i et større sortiment med lignende pyntegenstande? :)

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jo Det har du helt ret i men spørgsmålet er, om jeg skal bruge tid op at producerer det eller ej. Det er derfor jeg efterspørger om der muligvis er marked for det.

Fra Københav
Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, det var fra producentens side. Det gennemskuede jeg ikke lige. Umiddelbart tror jeg ikke, at markedet er særligt stort, nej. Det er ikke en varer, som jeg forestiller mig enhver vil have fingrene i. Tror det er et meget snævert segment, der lige er på jagt efter det der.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også det jeg selv tænker at der måske ikke rigtig er salg i det, Fordi jeg gider ikke stå og lave for meget arbejde i det også hvis der ikke er et marked for dette. Mange tak for hjælpen og forsat god dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)