Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drupal CMS i stedet for Wordpress?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 9. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Vi er en teknisk funderet virksomhed, som elsker at nørde med moderne webteknologi. Vi har bygget et CMS-system baseret på Drupal, som vi er blevet meget tilfredse med. Den har følgende fordele over f.eks. Wordpress:

• Hurtigste svartider på markedet (benchmarks haves)
• Meget let at bruge for kunderne. Meget simplere end f.eks. Wordpress
• Løbende opdateret uden kundeinvolvering
• Let at udvide og skalere til endda meget store løsninger

CMS-systemet er i drift i dag og der er kunder kørende på det. Vi er CMS-eksperter som ved den del om hosting – hvilket gør vi kan bygge bedre løsninger end traditionelle hosting-firmaer.


Vi søger et partner-firma som kunne være interesseret I at sælge dette produkt – måske pakket ind i en færdig service med hjælp til at opbygge hjemmesiden eller lign.
Er der nogen som tænker dette produkt har en berettigelse i en efterhånden blodrød webhostingbranche?

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny !

Jeg forstår ikke helt hvad du mener når du skriver ?:

'Vi har bygget et CMS-system baseret på Drupal'

For drupal ER jo en CMS platform. (S'et i CMS står i øvrigt for system, så når du siger CMS system, så siger du jo faktisk Content Management System System, hvilket må siges at være en pleonasme ;) )

At Drupal performer betydelig bedre end wordpress på praktisk talt alle parametre, kan jeg som jeg dig også bare konstatere, efter selv at have arbejdet med begge platforme i nogle år efterhånden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)