Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af hoteller/hotellejligheder i Storkøbenhavn til konsulenter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg er nystartet IT-konsulent, og er så heldig, at jeg fra næste uge har landet min første opgave, som løber i tre måneder. Nu er sagen imidlertid den, at jeg bor Midtjylland, og opgaven er i København, så jeg kommer til at skulle bruge et sted at bo. 

Er der nogen der har gode erfaringer med hoteller, hotellejligheder, værelser eller noget i den dur, til konsulenter og andre typer der har brug for overnatning over en længere periode, og kun er væk i weekenderne? Ideelt set ville jeg helst leje et møbleret værelse eller en lille lejlighed, men jeg er bange for, at det bliver en udfordring at finde noget, for så relativt kort et tidsrum.

Konkret ligger denne opgave mellem Roskilde og Høje Taastrup, men jeg har en fornemmelse af, at mange af de opgaver jeg kommer til at få bliver i Storkøbenhavn, så generelle råd om overnatning over længere tid i København modtages meget gerne.

På forhånd 1000 tak
Rasmus 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Bang Insights Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen der har erfaringer med den slags? Om ikke andet, så hvad man skal undgå?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

http://lejlighedkopenhavn.dk

Men ellers er der jo også airbnb?

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, jeg har sendt dig en besked.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)