Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returnering af forkert leveret varer, hangtags taget af.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Da jeg er ny på dette område med returnering søger jeg hjælp. Jeg er selv en aktiv internetshopper. Men nu er jeg kommet i tvivl.
Jeg har en kunde hvor jeg har customized en trøje, desværre har leverandøren både valgt forkert skrifttype og størrelse.

bravo. Selvfølgelig meddeler køber mig om dette, og jeg siger at jeg gerne tager den retur eller giver hende 50% på næste køb, da hun i princippet godt kan bruge den.

Hun tager imod de 50%. Næste dag meddeler hun, at nu er den også galt med størrelsen. Jeg tilbyder hende fortsat at tage den retur. Det vælger hun!

Nu har hun endelig afleveret pakken til postvæsnet efter 5 dage, hvilket er fint. Nu er jeg dog i tvivl om handelsbetingelserne. Jeg vil ikke påtænke på forhånd at hun har gjort dette, men jeg mistænker lidt at hun har givet sin hund trøjen på ( taget varen i brug, pillet hangtags af) og derefter fundet ud af størrelsen var forkert.
Desværre har jeg oplevet dette en anden gang, hvor der var hundehår i hele trøjen og mærket pillet af. Jeg har et minimalt overskud pr. handel ca. 75 kr. Så det er rigtig dyrt for mig i længden, da jeg ikke kan sælge det videre.

Hvordan står man i denne situation?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må gerne prøve tøjet som var man i en fysisk butik.

Er det customized kan du dog slippe uden om returretten, men det skal fremgå af handelsbetingelserne.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg klar over. Men hangtags er pillet af( bekræftet fra kunde)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis den er customized kan du jo næppe sælge den videre alligevel?
Og hvis der er tale om en fejlproduktion bør du tage den retur uden brok.
Og tal med din leverandør som har begået en fejl, måske du kan få penge retur her?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)