Hej Amino. Da jeg er ny på dette område med returnering søger jeg hjælp. Jeg er selv en aktiv internetshopper. Men nu er jeg kommet i tvivl. Jeg har en kunde hvor jeg har customized en trøje, desværre har leverandøren både valgt forkert skrifttype og størrelse.
bravo. Selvfølgelig meddeler køber mig om dette, og jeg siger at jeg gerne tager den retur eller giver hende 50% på næste køb, da hun i princippet godt kan bruge den.
Hun tager imod de 50%. Næste dag meddeler hun, at nu er den også galt med størrelsen. Jeg tilbyder hende fortsat at tage den retur. Det vælger hun!
Nu har hun endelig afleveret pakken til postvæsnet efter 5 dage, hvilket er fint. Nu er jeg dog i tvivl om handelsbetingelserne. Jeg vil ikke påtænke på forhånd at hun har gjort dette, men jeg mistænker lidt at hun har givet sin hund trøjen på ( taget varen i brug, pillet hangtags af) og derefter fundet ud af størrelsen var forkert. Desværre har jeg oplevet dette en anden gang, hvor der var hundehår i hele trøjen og mærket pillet af. Jeg har et minimalt overskudpr. handel ca. 75 kr. Så det er rigtig dyrt for mig i længden, da jeg ikke kan sælge det videre.
Hvis den er customized kan du jo næppe sælge den videre alligevel?
Og hvis der er tale om en fejlproduktion bør du tage den retur uden brok.
Og tal med din leverandør som har begået en fejl, måske du kan få penge retur her?