Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponser til en bil

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker at finde ud af hvor og hvordan jeg evt kan få sponseret en lille økonomisk bil, som jeg kan benytte til, at kører min 21 mdr leukæmi ramte datter frem og tilbage til alle de ofte behandlinger hun skal til på OUH

Vi er i forvejen udfordret på økonomien, når vi er indlagte, forlanger OUH den tilberedte mad der laves på afd af en økonoma, er egen betaling😳 det er kun den første uge mad samt overnatning af 2.forældre er tilladt🙉
Vi har nu været i gang i ca. 2,5 mdr og allerede bruget alt for mange penge på mad/ overnatninger.
Vi får nogle af penge refunderet, måske halvdelen🙊, men behandlingentiden fra egen kommune er op til 10 uger. Hvilket betyder der vil altid være et efterslæb.
Vi ville ønske at alt det her med økonomi og nærmest kamp med kommunen ikke fyldte så meget, så vi rent faktisk kunne ligge al vores energi/kræfter/bekymringer og tanker hos hos vores lille datter, som har brug for nærvær, kærlighed, omsorg og enormt pleje 24-7.
Der er rigtig meget kørsel frem og tilbage nogle flere gange om ugen, og ellers x antal gange i mdr.
Håber der er nogen der kan/ vil sætte mig i forbindelse med nogen der kunne have intresse/lyst til at støtte/ hjælpe os med at lette noget af hverdagen for os🙏🏾 Med en ekstra bil

Med venlig hilsen

Mette


Side 1 ud af 1 (1 indlæg)