Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dur microsoft dynamics til emailkampagner?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder for en kunde, der har Microsoft dynamics CRM, og som derfor ønsker at bruge dette til nyhedsbreve. Vi oplever dog at det er lidt vanskeligt at lave gode email templates til nyhedsbrevet, da det f.eks. har været umuligt for os indtil nu at anvende billeder i emails. 

Der findes også en integration med MailChimp har jeg set, men er det nødvendigt? Hvad er i så fald fordelene?

Hvad anbefaler I?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft Dynamics er et CRM system og ikke et nyhedsbrevsystem. Nu nævner du selv at templates kan være en ulempe, jeg tvivler også på at der er er den samme funktionalitet i deres email system, og så frygter jeg også at deres leveringsevne til indbakken ikke er den samme som et proff system.
Jeg ville kigge på clickdimension hvis jeg var dig. Det er fuldt integreret med Dynamics CRM og har den fordel at man ikke behøver at forlade CRM systemet for at opsætte og udsende kampagner, hvad man er nødt til i eksempelvis Mailchimp.

Tilmeldt 13. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Microsoft Dynamics er et CRM system og ikke et nyhedsbrevsystem. Nu nævner du selv at templates kan være en ulempe, jeg tvivler også på at der er er den samme funktionalitet i deres email system, og så frygter jeg også at deres leveringsevne til indbakken ikke er den samme som et proff system.
Jeg ville kigge på clickdimension hvis jeg var dig. Det er fuldt integreret med Dynamics CRM og har den fordel at man ikke behøver at forlade CRM systemet for at opsætte og udsende kampagner, hvad man er nødt til i eksempelvis Mailchimp.

Tak for svaret Jesper. Jeg er kommet forbi Clickdimension i min research, men troede egentlig det var fint at bruge et CRM-system til nyhedbreve og emailkampagner. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)