Hej Aminoer
Vi har hos Morning Train længe gået og rodet med et helt nyt SEO-værktøj, der blandt andet skal gøre det muligt at se, hvor meget ens organiske trafik er værd.
Værktøjet præsenterer følgende på en overskuelig, brugervenlig måde:
1) En konkret værdisætning af din virksomheds SEO-trafik i kroner og øre. 2) Den konkrete udvikling af din virksomheds SEO-trafik måned til måned. 3) En kortlægning af den konkrete eller manglende SEO-indsats fra dit interne team eller eksterne bureau, og hvad den har medført af værdi. 4) Din virksomheds positionering på vigtige søgeord, og hvilken konkret website trafikværdi disse placeringer giver virksomheden 5) Hvordan dine tre nærmeste konkurrenter rangerer på samme søgeord, og hvilken værdi de får ud af det.
Vi har for nyligt launchet SEO-værktøjets hjemmeside Morningscore.io, hvor man nu har mulighed for at tilmelde sig BETA versionen, der går i luften til januar. Vi har store internationale ambitioner med værktøjet og vi føler, at vi sidder med et værktøj, der dækker et behov hos ledelsen ved mange af vores kunder.
Lige nu sidder vi dog i en situation, hvor vi godt kunne bruge noget feedback fra jer SEO interesserede.
Kan du forstå formålet med værktøjet? Og passer det til dig eller dine kunder? Er der formuleringer, der undrer dig? Kunne du finde på at tilmelde dig BETA versionen? |
Hej Simon.
Med et hav af links og UTM-sporing på, kan jeg ikke helt afkode, om I søger feedback, eller det blot er et forsøg på at høste lidt ekstra brugere?
Men tirsdag er en god dag. Og derfor er jeg godtroende. [;-)]
Ydermere kan jeg også berolige dig med, at jeg har tilmeldt mig. +1.
Tilbage til pointen.
Jeg er grundlæggende af den overbevisning, at I har fat i noget. Det lyder interessant. Dog undrer jeg mig over jeres regnemodeller. Kan du løfte sløret for dem?
Er det virkelig så simpelt:
Antal klik på søgeord * Adwords-pris pr. ord = penge, jeg har "tjent" på SEO?
Hils Simon, hvis han er på kontoret.