Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges hjælp til en kommende online webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens!

Jeg er en dreng på 16 år, går på HHX 1.g, som har interessen i at opstarte onlineshop (online virksomhed). Hensigten med virksomheden er tøj til unge og børn.

Jeg er ikke fast besluttet på at lave en onlineshop, og er derfor åbent til nye og kommende ideer. 

Jeg har et spørgsmål til iværksætter, leverandør og som måske kan guide mig videre med nogle ideer til at føre ud i virkeligheden. 

Jeg har fået en person til at hjælpe mig med at få en hjemmeside op og kører, og mangler derfor ikke konkret hjælp til det. Men selvfølelig er jeg åben og imødekommende til "kommende" firmaer som jeg kan lave et samarbejde med.

Jeg søger derfor konkret efter leverandør, som kan hjælpe med logo, tøj og kommende ideer.

Ser frem til at høre fra jer alle sammen 

MVH. Coveen

Coveen@live.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Coveen.

Et råd: Kig efter noget andet end tøj. 

Markedet er absurd proppet, og ALLE starter en online tøjshop op. Kig dig omkring på Amino og Google - markedet er f.y.l.d.t.

Jeg siger ikke, at du ikke skal sælge tøj, men jeg vil anbefale dig at holde øjnene åbne for andre muligheder, før du kaster dig ud i det. Smile1

Tilmeldt 14. Nov 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret, Kasper.

Dit gode råd vil jeg tage til mig, og være åbent efter nye og mere innovative ideer 

hilsen Coveen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)