Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate, partnere??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, først og fremmest, undskyld hvis overskriften er misvisende..

Det er længe siden, jeg droppede drømmen om affiliate, fordi jeg netop havde for mange spørgsmål, og jeg ikke kunne få svar på dem alle.

Jeg har set en masse youtube, og læst en masse små "bøger" om affiliate.

Jeg føler mig næsten klar, til at starte noget op, men først har jeg et spørgsmål.

Jeg ved at der er nogle sider der tilbydere affiliate partnerskab, så som Amazon osv...

Men hvad med sider er lidt mere ukendte, lad os antage at der er en dansk virksomhed der sælgere knive.

Hvordan vil jeg indgå et partnerskab med ham? Er det bare at skrive en email, til ham? eller skal virksomheden selv tilbyde affiliate "partnerskab" som amazon gør??

Lyder lidt forvirrende, men jeg vil svare på kommentarerne, så godt jeg nu kan.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv er inde på vil jeg også anbefale, at du f.eks. skriver til ham og så kan I evt. lave en aftale derfra, hvis såfremt han/virksomheden er interesseret, Måden hvorpå Amazon og mange andre giver affiliate kommision er via et tracking-link som de har. Sådan et kan du høre om din samarbejdspartner vil lave. Hvis ikke, må I jo lave en aftale, hvor I stoler på hinanden, evt. med fra Google Analytics.

Hvordan vil du henvise besøgende til hans side? Er det via google, at de besøgende skal komme ind på din side? Her skal du huske på, at det kan tage lang tid at ranke på konkurrenceprægede ord.

Held og lykke.

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Som svar til det sidste, du skrev.

Jeg ville lave en blog, hvor der også vil være en youtube video tilhørende til artiklen, og emnet jeg nu end skriver om.

På samme tid, ville jeg samarbejde med andre personer, og måske for lidt trafik derfra :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder cool. Husk dog det, at kan tage tid, og affiliate marketing er lidt et volume-game, så det kræver gode placeringer for at kunne lave penge på det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)