Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Folkens, 

Jeg er ved at få lavet en hjemmeside, som jeg skal bruge til salg af reklameartikler. Hjemmesiden er overhovedet ikke færdig. De billeder der er på lige nu er slet ikke de rigtige billeder, men bare "erstatninger" for nogle af de billeder jeg skal bruge senere. Dog er forsiden ved at være klar. Det eneste jeg mangler er, at sætte en animationsvideo i toppen og sætte mine produkter in. Ellers er forsiden færdig.

Problemet er bare, at jeg har fået så meget kritik for selve layoutet og nu er der hele 3 professionelle der har fortalt mig, at det er noget Lort, sagt lige ud. Kan I måske kigge på det og fortælle mig hvad i synes eller er det for svært når siden ikke er færdig? Jeg er lidt frustreret lige nu. Jeg ber om jeres hjælp!

Jeg har forresten overhovedet ikke styr på hjemmesider og jeg tror jeg valgte den forkerte ide, at gå den billige vej...

Advertiseme.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hansen:

Jeg har forresten overhovedet ikke styr på hjemmesider og jeg tror jeg valgte den forkerte ide, at gå den billige vej...

Den billige vej er stort set altid den forkerte, når det kommer til hjemmesider og webshops - og også i dit tilfælde.

Uanset hvad du har betalt, er det for meget, og hvis du vil have succes, skal du starte helt forfra.

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

a

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

2500 for dét der er tyveri ved højlys dag.

Jeg tror ikke på, at du kommer til at skabe nævneværdig omsætning med den shop, så mit råd er at finde pengene til et sundt og solidt fundament for din forretning - det er trods alt 100% af din omsætning, der kommer fra shoppen.

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hansen 

Mit nave er Cecilie, jeg arbejde for TOGI Data.
Vi tilbyder nogle gratis hjemmeside sessioner, hvor vi guider folk i fif og tricks, måske vi kunne hjælpe dig med de frustrationer du har, det er helt gratis og uforpligtende, nogle gang er det måske bare meget rart at høre hvad man kunne gøre anderledens, fra nogen der har forstand på det.

Men husk nu at tage hvad folk siger med et gram salt, personligt synes jeg slet ikke din hjemmeside er så "forfærdelig" som andre herinde giver udtryk for.

Men ring hvis du har lyst til en snak - 36 95 34 69 

Med Venlig Hilsen 
Cecilie poulsen

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Cognition Webdesign Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hansen

Må også give Cecilie ret her, din hjemmeside er ikke designmæssig håbløs, den mangler bare meget mere indhold.

Kan se udviklerne har gjort brug af Avada theme som de har købt her https://avada.theme-fusion.com/ for 60$.

Hvis dette er det endelige produkt du har betalt for er jeg målløs. Ville ikke efterlade mine kunder sådan efter betaling.

Hvad er din aftale med dem som du har betalt for at lave den, skriftligt? Hvis i havde aftalt et unikt design er du blevet snydt, da det bare er et child theme du har.

Overvej Cecilies tilbud.

Hilsen Simon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)