Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erhvervslejemål - forlænget uden kontrakt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

er der mon nogen, der kan hjælpe med følgende:

Vi har siden 2006 lejet en kælderetage (som har status af erhvervslejemål) i en byejendom med 4 beboelseslejemål. Der har været tale om et tidsbegrænset lejemål, med én fornyelse.
I flg. kontrakten ophørte lejemålet 1.september 2016. Ejendommen blev imidlertig solgt juli 2016 og vi fik en mundtlig aftale med den nye ejer om, at vores lejemål incl. nogle viceværtsagtige forpligtelser blot skulle fortsætte uændret. Hvilket det har gjort til dd.
Nu er der blevet ansat en administrator som naturligvis gerne vil have lavet en kontrakt på lejemålet (med pristalsregulering).
Hvordan er vores situation? - SKAL vi lave en ny kontrakt eller er det som (det vistnok har været i den alm lejelov for beboelse) en fordel ikke at have kontrakt.
håber nogen kan give os et råd og oplyse os om alt det, vi ikke ved ;-)
Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvis du er medlem af en ejerforening, kan du prøve at ringe til Ejendomsforeningen Danmark, så vidt jeg ved kan de rådgive dig uafhængigt omkring sådanne ting (tror faktisk det er gratis) :-) 

Med Venlig Hilsen
Martin Christensen

Bourbonbeans.dk

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin
tak for dit svar, - j eg er lejer, så det virker vist ikke for mig, at konsultere ejerforeningen. - eller er der noget jeg misforstår?
o< Mette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)