Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hastighedsoptimering - Wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at åbne 3 webshops (mynewart.se, mynewart.de og mynewart.nl) (Sverige, Tyskland og Holland) - OBS. alle siderne er ikke helt færdige, så der behøves ikke påpeges manglende oversættelser/opsætning mm. :)

De er alle lavet i Wordpress og er alle hostet Unoeuro.

Da hastighed jo er en ranking-faktor rent SEO-mæssigt vil jeg meget gerne have siderne helt i top. Hvem skal man have fat i til at gøre sådan et stykke arbejde?

Og vil dét at skifte Unoeuro ud med en anden server alene kunne give et løft?

Jeg synes selv, at siderne loader ganske fornuftigt rent brugermæssigt, så det er mest for SEO- delen, at jeg gerne vil have dem optimeret.

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du ikke har installeret et cache-plugin endnu, kan det være med til at øge hastigheden markant.

W3 Total Cache og WP Super Cache er de mest populære.

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug et cache plugin (Fx. w3 cache) og et billedkomprimerings plugin (fx. wp smush)

Nu nævner du jo selv SEO

Har du overvejet at lave siden, så den heddr mynewart.com/land

Så du har /de, /nl, /se istedet, så skal du kun SEO optimere på en side frem for 3

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene begge to. :)

Det var egentlig med henblik på en anbefaling til en person/firma, der var super skarpe til det - da jeg rigtig gerne vil ramme 90+.

Jeg har dog lige installeret 3 plugins (kraken, w3 total cache og Better WordPress Minify). Og selvom jeg stort set ingen kendskab har til WordPress var de jo lige til at sætte op, og har da givet siderne et kæmpe løft allerede.

Jeg er dog ikke helt i mål, og en anbefaling til en, der kan klare sådan et job modtages gerne. :)

(eller andre gode plugions, der kan hjælpe)

MVh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Ja, det har jeg naturligvis tænkt over. :)

Hvad jeg har kunne læse mig frem til, er det dog i det lange løb en fordel at have et dedikeret domæne til hvert land.

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Cognition Webdesign Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Google skriver også selv at specifik domæne sprog .de .se .dk etc er bedst for land specifik målgruppe.

omkostningerne og arbejdet er dertil større ved denne metode.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk endelig på, at Pagespeed tool kun er et vejledende værktøj, der ikke tager højde for hvilken platform du anvender og hvor i verden dine kunder befinder sig.

Det vil som sådan ikke give ydersligere SEO værdi fordi du rammer 95 eller 89 i Google pagespeed.

I langt de fleste tilfælde vil der være forbundet meget store udfordringer med at få et Wordpress siye helt til tops, da dit tema ofte vil kræve både CSS og scripts loaded som gengivelsesblokeret.

Her kan du inline din CSS i din body, men det kræver manuel kodning og er sjældent arbejdet værd.


Har du minificeret de fleste CSS filer og scripts og sørget for korrekt load samt komprimerede billeder (og renset database) ja, så er du fint på vej.

Selve hostingen har naturligvis også meget at sige.

CDN kan du se på, hvis du har mange internationale kunder, men det er ikke altid et must.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svarene.

Jeg har webshops i 4 lande: Danmark, Sverige, Holland og Tyskland.

Vil det give mening at skifte fra UnoEuro til noget andet?

- Og Niels > tak for tilbuddet, det kunne meget vel blive aktuelt.

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)