Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed digital valuta?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Mit første indlæg på blokken, så håber i kan hjælpe mig lidt med svar på nogle spørgsmål.

Jeg har fornyligt startet en enkeltmandsvirksomhed med VSO ordning. Sagen er den, at jeg har en masse fritid i mit nuværende job og starter derfor op på sidelinjen med lidt teknisk service.                  


Min virksomhed skal bruges som ren opsparing de første par år og planlægger ikke at trække penge ud til mig selv. Men jeg har en kæmpe hobby som hedder investering i digital valuta, ikke Bitcoin men Ethereum osv. Jeg har kunne læse mig frem til at aktie investering ikke som sådan er en mulighed da det vil blive betragtet som hævninger i virksomheden og derfor blive skattepligtig. Men hvordan forholder det sig til decentraliseret valuta? Kan det side stilles som aktier eller er det en mulighed at investere pengene her? Hvis nu ikke man kan, er der så en måde hvorpå det kan lade sig gøre at investere penge fra virksomheden?

Mvh

Jesper

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mange tak for dit svar. Godt med relevant materiale, der er lidt jeg kan læse op på.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)