Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B Studie/Fagrejser for Hotel og Restaurant

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer her på Animo

Jeg håber, i kan vejlede mig her

Jeg er en uddannet tjener, der har taget en overbygning i Spanien indenfor administration af turistvirksomheder, hvor min linie var Food Tourism.

Inden har jeg i mange år arbejdet indenfor Restaurant og hotel.

Min store interesse har altid været fortællingen og viden indenfor de mad og drikkevarer, vi har serveret.

Jeg har rejst og besøgt mange steder og har fundet Granada til at være et særdeles spændende sted for madinteresserede, specielt deres madkultur er vildt spændende.

De har så meget at tilbyde os nordpå, at jeg synes alle indenfor restaurant burde komme herned for at få muligheden at se, opleve  og ikke mindst smage de superlækre varer man kan få at arbejde med i sit køkken

Granada har Costa Tropical, hvor der vokser Mango, Avocado, Chirimoya og mange andre superlækre frugter, køkkener kan arbejde med.

Tæt på ligger Trevelez, som er DOP område for deres skinke. 

Siden ligger der vinmarker med rigtig lækre vine. 

Oste, der er fantastiske og bliver lavet fra fritgående geder og får

Olivenmarker, hvor man kan komme til at smage olivenolier og lære at genkende de forskellige olivensorter.

Til sidst har man i Granada et økologisk stør opdræt hvor deres kaviar er af rigtig høj kvalitet.

Granada har jeg valgt, specielt fordi det skal være en studietur, hvor man skal se og opleve mange ting på få dage, her ligger alt indenfor en relativ kort afstand.

Min tanke er at lave en 3 dages tur, fra en lufthavn i nærheden af Granada, højst sandsynligt Malaga, der er den største i området.