Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B Studie/Fagrejser for Hotel og Restaurant

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer her på Animo

Jeg håber, i kan vejlede mig her

Jeg er en uddannet tjener, der har taget en overbygning i Spanien indenfor administration af turistvirksomheder, hvor min linie var Food Tourism.

Inden har jeg i mange år arbejdet indenfor Restaurant og hotel.

Min store interesse har altid været fortællingen og viden indenfor de mad og drikkevarer, vi har serveret.

Jeg har rejst og besøgt mange steder og har fundet Granada til at være et særdeles spændende sted for madinteresserede, specielt deres madkultur er vildt spændende.

De har så meget at tilbyde os nordpå, at jeg synes alle indenfor restaurant burde komme herned for at få muligheden at se, opleve  og ikke mindst smage de superlækre varer man kan få at arbejde med i sit køkken

Granada har Costa Tropical, hvor der vokser Mango, Avocado, Chirimoya og mange andre superlækre frugter, køkkener kan arbejde med.

Tæt på ligger Trevelez, som er DOP område for deres skinke. 

Siden ligger der vinmarker med rigtig lækre vine. 

Oste, der er fantastiske og bliver lavet fra fritgående geder og får

Olivenmarker, hvor man kan komme til at smage olivenolier og lære at genkende de forskellige olivensorter.

Til sidst har man i Granada et økologisk stør opdræt hvor deres kaviar er af rigtig høj kvalitet.

Granada har jeg valgt, specielt fordi det skal være en studietur, hvor man skal se og opleve mange ting på få dage, her ligger alt indenfor en relativ kort afstand.

Min tanke er at lave en 3 dages tur, fra en lufthavn i nærheden af Granada, højst sandsynligt Malaga, der er den største i området.

Siden Sierra Nevada ligger her, kan man så udvide sin studietur med en lille skiferie fra December til og med Marts. Eller en lille ferie på en af de mange strande, der ligger her i området. Men det er ikke i min pakke.

Mit spørgsmål er: 

Jeg synes selv, dette er verden lækreste pakke, men jeg er ikke sælger og ved ikke hvordan man sælger et nyt produkt. Som tjener har der været andre, der har fået dem i restauranten og så skal jeg bare skulle sørge for ekstrasalget :) 

Kan i vejlede hvrodan man kommer i gang med at sælge, når man ikke længere har et netværk i DK ?

Kan man sælge en tur i DK hvor det er møntet på en snæver faggruppe.?

Siden jeg ønsker små grupper, fra 8-12 for at alle skal kunne få noget ud af det, er det måske ikke smart at gøre det med en B2B?

Tusind tak

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)